"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Saturday, July 24, 2010

kesian kaw ortodoks!

balik ke rumah dengan hati yang tenang & damai.. sambil bukak FB.. maen games!.. haha.. ni ja yang aku taw buat.. semalam melepak bersama2 kengkawan yang dah lama x jumpa n baru kenal seorg kawan semlm.. fuhh.. n tadi dia baru PM aku dekat FB.. macam celaka bodoh kuno ortodoks.. x sangka ada org yang macam ni.. i wish i never knew him!!..

at first dia tegur aku dengan agak baek.. n aku pun layan dia dengan baek.. hurm..dekat wall..
n lepas tu dia pm aku dekat FB n aku layan baek jugak sebab B4 ni dia PM aku aku tak layan sebab aku tak kenal dia..

so permulaan agak bagus sebagai seorg kawan.. macam ni

am :salam cik t****
me :ya
am :ada mana
me :umah
am :ouh..ngatkn kt na..td p lepak2..klau bwk ang payah
me :payah lagu mana??
am :payah la..satg bf ang mrh..haha
me :bila masa dia maqah??..adoi
am :mana p taw
me :imaginasi ampa tinggi noh
am :dpn kami senyap..blakang2
me :tapi sayang merapu ja
am :ang kna marah
me :haha
am :haha..mana p taw
me :dia kot kena maqah
am :lama dh ka weyh
me :haha..2 taun dah la
am :awt dia slow..xckp pown..bleh dok dia nowh
me :org tak kenai mmg la jadi cm tu
am :ouh
me :dh ampa x becakap ngan dia
am :xtaw lak..xtaw lak...ka dia mmg camtoo..xdak mamat len dh ka..mamat klantn gak..dh la..kami anti klantan..seb bek d** w** xdak..klau lg ar..haha..huhu

sampat takat tu saja.. aku jadi baran.. so segala benda yang kawan2 aku duk cakap pakai BF aku selama ni maen2 jelah.. nk p maen snuker sama2 lah.. n so what everlah tipu semata2.. bullshit!!
kesiankan kalau jadi manusia yang kuno.. pasal kenegerian pun buleh jadi isu!!.. bodohnya org yang bersifat kenegerian ni.. sangat2 BODOH!!.. && aku benci ang A***.. jadi sila mintak maaf.. && jgn nak buat seperti tadak benda yang jadi!!


0 comments: