"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Saturday, January 15, 2011

eh.. eh..

ada banyak benda nk cerita.. tapi malas nk tulis.. boleh x mcm tu?? haha.. tahun baru azam barunya apa?? semua org dah bgtaw azam masing2.. aku apa eh?? haha.. nk kena buat list ni.. wahaha.. tadelah apa sangatkan.. just nk jalani hidup ni dengan ceria sudah la.. tanak hard feeling ni.. tanak komitmen.. aku dah penat beri komitmen dengan org.. apa yg aku dapat?? sakit hati.. boooo :P padan muka.. so azam tahun ni.. tanak rasa looser.. haish.. harap2 la kan.. tanak.. haish.. suma tanak ni.. apa yg nak?? hahaha nk blackberry 1.. haha.. bongok.. usaha la sendiri!!! teehee
wahh tahun ni nk make over myself confident boleh?? nk melawa boleh?? haha (pandai ke lu nk melawa beb?? make up pun org lain yg tlg make upkan hahaha) bongok.. nak jadi diri sendiri.. tanak hipokrit pelis.. hates being hipokrit!! wah gitu.. tapi kenkadang terpaksa jugak jadi hipokrit semata-mata nk jaga hati org lain.. demmit!! hati aku sapa nk jaga..?? haish.. insyaallah sendiri jaga..aku kan kuat.. phewww.. haha :|

0 comments: