"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Wednesday, March 30, 2011

study tinggi, sampai ditimbang-timbang pui pui

kelaka la nk cita pasal budak kelas aku yg sorg ni.. haish.. pagi tadi ada lect luar masuk kelas aku nk buat penilaian lect calculus kelas kami.. then ada la mamat ni.. kitaorg pangei dia ustaz sebab cara dia mcm ustaz dgn kepala botak2 sikit.. pastu ada janggut panjang + misai.. tapi aku xpenah la plak dgr dia ckp hal2 agama politik ja lebih.. haritu kena sound dgn lect kemahiran insaniah pasal dia mempersoalkan hak istimewa org melayu dlm uitm.. kekadang dia nk hujah tu x releven.. and aku rasa dia sgt sadis..

tetiba harini dia duduk depan plak kan.. selalu duduk kat belakang.. tapi tada beza sgt sebab kelas kitaorg hanya 12 org.. 5 laki selebih pompuan (kira sendiri !).. and dlm kelas tu aku sorg yg free hair so dia mcm xpuas ati cena tah.. aku buat bodoh ja.. b4 ni dia ada perli2 aku pasal aku free hair.. tapi aku bodohkan ja.. pehal masalah kau kan!

so lect tu tanya la si ustaz tu kenapa dia pakai slipper? jawapan yg dia bagi tersangat la bodoh.. ada ke dia ckp dia saja pakai slipper sebab lect xpenah tegur dia €€and dia menutup aurat.. then lect tu sound dia.. apa kena mengena pakai slipper and tutup aurat.. so dia tergaman di situ.. aku yg mendengar ni panas la jugak seketika.. pada aku dia tu org yg rude.. boleh dia menjawap dgn lect plak kan.. and dgn jwapan dia yg lect kami xtgur dia pakai slipper tu.. memburukan nama lect.. kau dah besarkan.. pikir la negara ada undang2 mmg undang2 boleh diubah.. tapi kau kena ikot la.. and if kau xpuas ati dekat aku dtg ckp depan2 la.. aku xkisah.. pehalkan! kau tu atleast jaga la mana baik lect sikit.. dia dh bg kau ilmu apa suma xkan nk kena tegur pasal slipper kau tu..

nk kata kau bodoh.. xla.. sebab kau pandai jugak.. tapi pemikiran agak kolot.. haish.. walaupun aku free hair.. aku tade la sejahat mana.. aku pandai ja jaga diri aku.. aku jaga jgak solat aku walau kenkadang tunggang langgang.. haish

p/s : ptg2 ni aku dh banyak mengarutkan hhaha :p

4 comments:

PenyokongTegar said...

ala mamat tu poyo ja. selagi lagi dia kena tegur pakai sliper, dia akan jawab "saya seorg yg tawadhu' encik". lempang ja orang macam tu

engineer on site! said...

Haahha.. Malas nk layan org cm tu.. Dia punya mind setting dh tetap.. Hahaha kita ckp mcm mana pun dia ckp dia btol jgak.. Biar la.. Buang masa :p

Tapi kalau dia melampau mau makan side kick jugak la "̮

Pert Doherty said...

kah kah.. mne budak tu.. bg gua basuh sikit otak dia.. ciiiiii.... pui!

engineer on site! said...

Pert : lu sembang kat sini kencang eh.. Hahaha.. Ce kalau depan.. Kah kah kah