"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Wednesday, June 8, 2011

ai just wanna feel save

Sebagai seorg perempuan..

Apa yg aku nk dalam hidup aku sebenarnya? Apa yg aku cari? Apa yg aku perlu? Dan apa yg aku dah dapat?

Yeah.. aku dapat pengalaman.. damn aku hanya dapat jawap soalan yg last ja.. then aku rasa loser gila..

Aku rasa yg aku nk, cari dan perlu dlm hidup aku ni.. aku just nk rasa selamat dari segala bentuk..

Aku nk hidup aku selamat.. bukan bererti aku tanak mati.. kalau korang nk tawu.. dulu aku selalu ckp.. lebih baik aku mati dari banyak buat dosa.. nk insaf xsampai seru lagi.. kalau mati setidaknya dosa aku tak bertambah.. tu ckp aku dulu masa kurang iman.. skrg aku dah xckp.. sbb tu ayat org tadak pedoman.. n loser dlm hidup.. yup aku ngaku aku loser jugak kenkadang.. fikiran aku kenkadang pelik dr org lain.. jgn peliklah dengan aku kan.. hehe

Selamat yg aku maksudkan.. aku nk nanti bila aku habes belajar.. aku dapat kerja yg stabil.. aku boleh manage hidup aku.. aku nk Berjaya mcm org lain.. aku boleh bayar ptptn aku.. bukan nk kaya.. just nk ada hidup yg selesa tanpa banyak masaalah.. tapi mana ada org yg tada masaalahkan? Tapi tulah cabaran yg kita perlu terima dlm hidup ni.. J

Selamat yg keduanya.. aku nk someone yg bila aku dengan dia.. aku rasa selamat.. aku rasa happy.. n hari2 boleh buat aku ketawa.. xperlu bg aku hadiah or janji-janji palsu.. aku xperlukan janji-janji or hadiah.. sebab semua benda tu aku mampu beli sendiri.. benda boleh rosak.. janji boleh diabai dan terabai.. perempuan paling pantang dengan janji.. skali kamu berjanji.. janji tu akan diingat walaupun kamu xingat.. tapi kenangan tak penah rosak atau hilang.. jadi kenangan sangat penting bg aku.. walaupun xlama.. tapi aku akan ingat sampai bila-bila.. melainkan aku amnesia.. selama aku hidup ni.. aku pernah jumpa 2 org lelaki yg aku kawan aku rasa aku bakal selamat.. tapi at last aku rasa xselamat jugak.. susahkan.. aku bukanya mengharapkan kesempurnaan.. cukuplah dengan dihargai.. aku nk rasa aku selamat bila aku bersama someone tu..


p/s : selamat apa lagi yg aku nk? Hurm.. nanti kalau aku dah dpr fikir.. aku hapdet lagi keh

3 comments:

Pert Doherty said...

lu pehal main nama bapak gua? nak kena letop?! hahaha

engineer on site! said...

Jaga-jaga, wa bakal jadi mak tiri lu.. Kah kah kah..

ayob said...

kahkahkah pert babi!