"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Friday, November 4, 2011

woi, siapa x singgah dia hitam!



ni.. gua ada bukak on9shop dekat fb..
biasa la berniaga kecil-kecilan..
gua kongsi dengan adik gua sama member adik gua..
ni semua barangan kaum gua..
kaum laki tade lagi buat masa ni..
akan datang mungkin ada..

kalau-kalau lu org berkenan untuk diri sendiri ke..
nk bg hadiah kat mak, kakak, adik perempuan,
sepupu perempuan, kwn perempuan, mata air lu org lu keh..
sila la roger gua guna via facebook gua..
tak pun email kat email gua

kamipunyakedai@yahoo.com
tinggi2lampai@yahoo.com




p/s : ribuan terima kasih diucapkan kepada Pert Doherty kerana membantu gua buat Banner ni.. keh keh..

1 comments:

Pert Doherty said...

eh ada nama gua la... ihiks