"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Friday, December 9, 2011

dak aku mmg syg gila kat hampa "̮


myra - minah ni concern betoi pasai aku, arini bbm berkali2, siap call apa suma,dari celcom ke maxis smata2 nk tanya aku ok ka dak.. suruh p mkn.. ahaha.. sedia dengaq ngan kongsi semua benda dengan aku.. kami ni mcm kembaq pun ada.. cuma aku jahat sikit..thanks myra.. ilepyulah


syahida n bell - classmate aku.. ahah.. depa ni pun sama.. concern pasai aku.. mkn ka dak g ajak stdy sesama.. hang out sesama.. sudi dengaq luahan hati aku yg pelbagai intonasi, reaksi sumalah..teman aku kalau aku ajak p memana pun.. mekasih jugak kat hampa dua ..



yusry aizat ng pert - hampa dua ni kawan lelaki aku yg aku boleh cita semua benda selain 3 org kwn pompuan aku kat atas ni.. hampa qajin bg aku pendapat sokongan apa suma.. thanks yuih ng pert.. hampa mmg cool (pert kalau kau xphm suruh yuih translate.. kah kah kah )




p/s : selain family aku, hampa semua no2 dlm hidup aku.. syg hampa sumalah..

p/s : aaaa aku xingat nk mkn langsung arini.. duk ketaq nk jawap test tgh ari tadi.. ng mlm ni nk jumpa asj lagi.. alhamdulillah buleh jawap test tadi, walaupun xtaw betoi ka salah tapi boleh jawap dgn tenang.. mekasih luqman ajaq kakak tadi.. ahaha..


2 comments:

Pert Doherty said...

xpa gua buat2 paham..

Useriez said...

nasib baik nama aku pun ada.. klu dak aku upload print screen dah..