"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Thursday, December 8, 2011

Dihargai & Menghargai..

Ting, ting, ting..

Bunyik bbm gua munyik..

" Buat apa kita buang masa buat mcm tu? Bukan dia taw hargai kita pun? Sebenarnya lagi sakit hati kalau kita buat mcm tu.. Xmaw awak jadi mcm myra.."

Aaaaa gua blur.. Ok gue reply mcm ni walaupun gua tatawu amenda minah ni ckp.. Gua hentam ja..

" Myra kalau kita ikot pepatah manusia.. ' Buat apa kita nk hargai org yg ✗ tahu nak hargai kita ' means kita pun sebenarnya org yg xtaw menghargai.. So kita kena hargai org yg xhargai kita sebab nk buktikan yg kita xsama mcm dia.. Sama jugak dgn konsep.. Pepatah perempuan.. ' Kalau dia mengumpat aku, aku pun mengumpat dia semula '.. Mcm balas dendam kan? Kan? Ehehe.. Paham dak?, actually ni bukan pasal menghargai sama.. Its all about balas budi n lepaskan beban.. Lepaskan rasa yg xtahan utk ditanggung oleh beban yg terbeban.. Sy hanya berharap sy akan merasa lega selepas ini "̮ .. "





P/s : gua fail bahasa melayu buat pepatah sendiri ehehehe.. Xphm sudah mampos kaulah..



3 comments:

Pert Doherty said...

pari.. cis.. pening..

p/s: gua mimpi kene tembak.. sakit gila..

engineer on site! said...

Ah blog kau lagi paria.. Jgn bg aku ngamok sudah! Kihkihkih

P/s: nk aku bacakan yasin? Bak sepuloh ingget aku bacakan..ah lupa kau ada singget ja dlm poket.. Kah kah kah

Pert Doherty said...

hihi..