"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Wednesday, December 14, 2011

nahhhhh aku ajaq hampa..

Semua nk tanya aku kan? Belajaq kat sini la woi.. Tanya lagi aku ngamuk! Senang ja pun.. Muka bukak ja pic memana yg nk hide.. Lepas tu cari properties dekat icon  lepas tu pastu tanda ✔ dekat kotak hidden.. Tadaaaa ilang..
Lepas tu kalau nk cari balik ikot ja cara2 hat aku bg kt bwh ni..

Mula-mula cari folder ni..
Mesti ada punya.. Pastu click



Pastu nanti kuar gambar ni click file folder..




nanti kuar gambar ni click media card..

pastu kuar gambar ni.. click blackberry..



kuar gambar ni.. carila folder kat mana hampa hide..
cth kalau pic tadi dekat camera click dekat camera..
kalau hide dekat picture click dekat picture..



Pastu click ikon  nanti cari la show hidden..
pic yg hide tadi akan muncul.. tapi jadi kelabu maksudnya pic tu hidden tapi masih boleh view dekat sini..


pastu kalau xmaw hidden click balik ikon  bukak properties lepas tu
kosongkan kotak yang tanda ✔ tu..
save.. tadaaa.. dah x hidden..

boleh la nk hidden semua benda.. xtermasuk pic ja.. selamat mencuba..



p/s : gua ajar utk privasi ja..bukan suruh simpan benda xelok! Hampa yg laki taw menatang pa.. Ni sebab kenkawan, adik,makcik, mak aku suka betoi main hp aku.. amboi xprivasi langsung.. nk lock qenyah plak.. nah gua ajar.. hihi :p wink wink "̮
Xphm? Mampos kaulah!

4 comments:

Pert Doherty said...

mengamuk apa tiba2 ajar main bb..

engineer on site! said...

Asal xreti tanya gua.. Dah ajar lupa tanya lagi.. Bebal la gua.. Keh keh keh

Useriez said...

apa barang simpan pormo dlm bb!

engineer on site! said...

Yus.. Aku xckp.. Aaaa ang pernah buat ler tu...