"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Friday, December 2, 2011

lamakan aku x update.. aaaa adala dlm seminggu.. maybe time tu tgh sedih lagi kiko tadak dah.. tapi kawan2 tlg happykan aku buat aku lupa kat kiko xsedih sgt.. so skrg dh boleh terima kiko dah tadak.. tuhan lebih sygkn kiko.. i miss yu kiko.. ok xmaw dah sedih2


ni yusry aizat, masa kiko sakit.. dia la org first aku call.. sebab selain syaza dia bela jgak sugerglider.. n kami dah plan nk meeting kiko dgn lulu.. tapi kiko pergi dulu.. so maaf la yus.. nanti kalau ada org baek ati beli baru kat aku ka.. or aku dpt durian runtuh aku beli baru.. sori wey ari game mesia vs syria aku lewat.. thanks belikan aku tiket :)..



ni afiq amir, skrg dh jadi assistant engineer kat tm bangsar.. powerkan :) masa mesia vs bahrain terjumpa dia.. amboi dpt tiket free..


ni aime, kwn baek aku dekat alor star.. kami jarang jumpa.. sebab dia ni slalu bz, photographer sambilan.. thanks bwk aku p teater muzikal kat istana budaya, duduk seat depan pentas plak tu.. awesome btol show dia.. thanks jugak isnin aritu belanja aku sushi king n kenalkan aku dgn kakak yg sporting belanja bowling n masuk green box.. gila la..
awesome betol klu lepak ng ang..
p/s : kim salam kat ning baizura.. eheh

thanks aime bwk aku p mock trial, dpt la jumpa imran ajma'in n dr. fazley dlm bilik vip sebab dia photographer imran ajma'in utk mlm tu..
semoga rezeki ang bertambah..

terima kasih kawan-kawan happykan aku..


p/s 1: thank jugak kwn2 yg ucap takziah kat aku tru fb,blog, mesej or call.. aku terharu hampa suma prihatin walaupun dia hanya binatang kecik comel..

p/s 2: imisskiko, imissasj, imissmymummy.. aaa nk balik aloq staq..

2 comments:

Pert Doherty said...

pakwe yang last handal betul.. macam komentator dekat raja lawak.. keh keh

engineer on site! said...

Aaaaa siapa? Imran? Owh yeke.. Umah gua tade astro!