"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Sunday, January 1, 2012

.

semua org sibuk pasal azam tahun baru kan??
gua.. biarlah dlm draf dulu..
ada masa gua post.. hihi
nk cerita prihal gua d kg halaman dulu

gua xkemna pun
duduk rumah ja..
p popular sebab ada sale buku..
gua nampak komik ja lebih.. hihi

lepas tu gua teringat kena beli testpad sebab lepas ni byk nk buat revision
cewahh skali tu gua beli pen skali yedok..

pusing punya pusing dekat popular gua nampak kitab ni..
asal gua nk beli yasin ja..
buku yasin dah lama xpegang klu pegang pun asik pinjam ja yg org..
gua ingatkan balik..
masyaAllah.. aku dh lama xbaca yassin dgn al-Quran
teruk betul aku..
selalu lupa nk baca..
sedangkan tiap- tiap hari dia xpenah lupa hidupkan aku dr tidur..
xpenah lupa pada aku...
jadi aku beli al-Quran ni siap ada terjemahan..
InsyaAllah aku akan baca lepas ni..



p/s : jadi malu pada pencipta.. semoga aku xlalai lagi lepas ni.. semoga aku berubah ke arah yg lebih baik.. insyaAllah

2 comments:

Pert Doherty said...

like.. :)

Wadi AR said...

teruskan perubahan lu. gua sokong