"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Sunday, January 29, 2012

keKELABUan



buku ni aku beli gua voucer kat popular siap dpt diskaun lagi bila pakat kad popular.. ni la masalah aku bila jejak kaki kat popular
asalnya nk beli buku guna satu voucher ja..
sekali terguna dua!


aku amik masa dlm 2 hari nk perabih buku ni start dr masa bukak booth tu..
bgn tidoq dr demam bukak baca.. pastu tertidoq balik.. bgn baca lagi..
mkn ubat dak jgak.. mkn nasi lagi la malas nk bgn..
esok kuruih la kot noh.. hihi..

satu part aku suka dlm buku ni ada sedutan hat dia tulis..
(ah malas aku nk ingat muka berapa, pegi beli dan baca!)

"buat apa tukar bilik belakang? sebab takut memori lalu? jadi apa maksud tu?"


p/s : entry gamble p krabi xupdate lagi.. banyak gambar dekat mat jat.. nantilah aku balik kedah.. aku update pasal gamble :p dah la xjadi p singapore! :(


4 comments:

Kepala Mancis said...

tebal sial buku ni kau perabis dua hari?

engineer on site! said...

Yup.. Knapa xpecaya? Hihi.. Org lain boleh habiskan dlm 1 hari kalau gila sgt.. Hihi (org lain merujuk wanita lain.. Hihi)

Useriez said...

krabi?? bukti bergambar atau semua itu tidak pernah berlaku!

bila balik kedah pulak oi?? hehe

engineer on site! said...

Yuih : bukan bukti bergambar skali keychain krabi aku bg.. Hg nk bukti pa lagi? Habaq ja kata hg jeles..

Ingat nk balik kamis ni.. Awat?? Homesick ka??