"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Tuesday, March 6, 2012

tak perlu


kenkadang aku rasa 'tak perlu'
tak perlu kau nk amik tahu hal aku
apa jadi dengan aku
bagaimana hidup aku
apa khabar aku
sihatkah aku
matikah aku
bahagiakah aku
kayakah aku
miskinkah aku
sebagai apa?
untuk apa?
kukuhkah ikatan antara kita?
masih boleh diperbaiki?
aku tidak nampak ke arah itu?
jadi apa alasan kau utk ambil peduli hal aku?
tapi fikiran antara dua jiwa adakalanya tidak seiring..
tapi dalam hatinya ada sesuatu yg sama ertinya..
kau tahu apa?
ya, aku rasa kau tahu..
kau boleh menidak pada kata
tetapi tidak pada jiwa

p/s : ada sesaat, aku pasti ada rindu dlm hati kau pada aku..oleh kerana itu kau 'perlu'..