"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Thursday, July 26, 2012


1st day ( jumaat mlm sabtu)
mak ajak balik kg, ada bbq dekat kg, mmg tradisi famili buat bbq sebelum puasa.. jadi ada la gotong-royong, mak kena peram daging ayam ikan semua lah sebab mak terer bab tu, makcik buat laksa, pakcik-pakcik bakar ja keja.. tahun lepas event ni buat kat rumah aku.. lagi banyak menu.. tahun ni sebab buat kat rumah tok.. menu sikit ja.. *aku dtg last minit xsempat nk ambil gambar camera lupa bawak.. tapi sgt happening sebab ramai org 


2nd day
mak suruh hantar adik balik hostel, uitm merbok kedah lepas bukak puasa..


3rd day
balik ke shah alam, pkol 3 baru bertolak bukak puasa dekat rnr tapah.


4th day
abah transit flight dekat lcct, abah suruh dtg bukak puasa sesama.. rezeki lebih mkn buffet ^__^


5th day
janji nk buka puasa dengan kak long dekat gombak, rindu dengan adeeb ^__^ tapi adeeb tido awal pulak...
adeeb dah xkenal untie..ah sedih -___-


6th day
bukak puasa dekat dataran shah alam belakang masjid shah alam.. 
aku : AJK nasi daging
pus : AJK air
fauzi : AJK mee kari
yg lain-lain : AJK bazar ramadhan, pinggan mangkuk plastik, surat khabar..


gotong royong bersihkan kawasan iftar ^_^


ajk nasi daging




xda pic mkn la woih, sori sampai dataran pun dah lambat.. duduk-duduk terus azan.. apolagi haaa bersepah la tangan tu..




hari ni hari kelima puasa, aku masih xsempat nk p terawih.. sedih tapi apakan daya.. insyaAllah lepas ni kena jugak p sebab bila aku ABC panjang.. tahun lepas xsempat skali pun sebab aku kerja dekat KL, then bila balik kg, ABC.. tapi xkira lepas ni kena p jugak..


p/s : bila xda arah tuju, xtahu apa yg kau cari, jgn la time tu baru nk ingat Allah.. sungguh aku malu...