"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Wednesday, August 1, 2012
sedih, keliru buntu, rindu, resah
pada siapa?
padamu tuhanku
aku merayu,
memohon,
kau kuatkan hatiku
bersama jiwaku untuk terus denganmu
sehingga akhirnya izinkan aku bertemu denganmu..
sampai syurga aku menunggu..



**************************






dr gigi tu bg aku harapan palsu, mmg kebanyakkan laki sama ja.. suka bg harapan palsu.. argh sedih ni.. aritu sebelum balik aku tanya bila boleh operation, skali dia ckp supplier dia xdpt cari ubat tu lagi, kena tunggu lepas raya... lepas tu ada plak dia ckp operation yg aku nk buat ni bukan permanent, xtaw boleh tahan sampai bila.. dlm hati dh menyumpah ni.. aritu dia ckp permanent.. skali ni dia ckp xpasti.. apa dia ingat aku ni tikus makmal? apa dia ingat duit org bg donation tu turun dari langit.. tapi disebabkan dia dr.. dan aku ni pemalas nk argue.. aku okkan ja.. aku tabah.. mintak tlg tuhan kurangkan sakit aku.. maybe disebabkan tuhan tahu aku ni degil kot.. jahat dulu xhabis lagi.. ataupun sebab aku sakit hati dengan dr tu.. skali tuhan tumbuhkan lagi gigi geraham aku yg ujung skali sebelah TMJ.. nahhh amikau.. triple sakitnya.. mana nk bukak mulut.. skali bau darah gusi pecah.. mana dia tolak gigi geraham sebelah dia.. sakitnya.. aku ja yg tau.. jadi lepas ni belajar kawal naluri hati ni.. jgn jahat sgt.. haish..








p/s : kau xtahu apa yg aku bualkan dengan tuhan aku, jadi aku mohon kau jgn buat andaian mcm yg kau di tempat aku dan kau tahu apa yg tuhan putuskan utk aku..

0 comments: