"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Wednesday, October 17, 2012


selama masa yg kau tegar
selama masa yg kau sabar
selama mana yg kau tunggu
aku berikan kau peluang baru

selama masa yg aku kaku
selama masa yg aku bisu
selama aku menjadi yg dulu
kau tahu kau dh terlepas peluang itu


******************

aku tahu kau tunggu
aku tahu kau mahu
aku tahu kau juga degil seperti aku
aku tahu kau paham aku

tapi bila aku berikan peluang baru
kau ulangkan peristiwa sama waktu dulu

seperti mana kau janji tak akan sakitkan aku
kau dh sakitkan aku seditik yg lalu..

perlukah aku bagi lagi peluang baru?
supaya kau mampu ulangi waktu itu...??



p/s : kata hati aku xpernah salah... sesaat kau lalai berpesta, aku tahu bila kau berdusta..

0 comments: