"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Monday, May 27, 2013
bila everyday is a goodday..
boleh kot jgn nk spoilskan mood aku..
apa hampa ingat aku duk saja?
apa ingat aku jenis nk duit mintak mak bapak?
hampa ingat aku xdak masalah keluarga?
hampa ingat aku ni anak orang kaya..

mmg hidup mewah sentiasa..
hampa xduduk dlm situasi aku jgn nk judge mcm2...

pegi mampos..
hari minggu aku keja la woi.. 
apa? aku kerja promoter lekeh la..
gelak ikot suka hampa..
setidaknya halal kot..
awat hampa ingat aku xdak perasaan ka?
hampa xpernah taw apa yg aku rasa..
apa jadi kt aku..
buleh kot jgn duk buat melawak xtawahala..
selagi duk buleh sabaq..
aku sabaq..
jgn bg aku meletop satg pedih ulu hati kot..

ni nk habaq xpayah nk bongkak sgt jgn qeja 
gaji riban2 hampa tu..
xpyh nk pelekeh oqang sgt..
skali Allah tarik nikmat hampa tu..
hampa taw la..
BERINGAT nah..




goodday.. ha lekeh kan qheja aku..
"encik nk try product baru syarikat kami.. :)"

utk hampa yg bongkak sgt dengan gaji riban2 hampa tu..
bawak beringat..

p/s : aku maqah bukan aku benci.. aku maqah sebab aku syg.. xmaw kawan2 aku jadi mcm aku..
xmaw hampa semua duduk dekat situasi aku lani.. aku nk hampa beringat dan bersyukur dengan setiap apa yg Allah bg.. bebila masa ja dia buleh tarik balik.. buleh mengucap balik dah kot noh.. astaga.. Alhamdulillah..

3 comments:

Anonymous said...

promoter ni sama penting dengan manager...

Pert Doherty said...

bawak balik la sikit.. nak nak nak

Anonymous said...

purt aku jual ke kau.. kau kena beli-tyrah