"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Friday, July 19, 2013

lama xmerepek dekat blog ni.. aku bz.. hehe.. final exam..Alhamdulillah ada yg boleh jawap.. ada yg aku baling dadu.. eh? ingat engineering punya course ada soalan objectif nk baling dadu.. xdalah.. aku jadi Einstein ja.. ahaha..

eh lupa nk update pasal gunung datuk aritu.. ahh best!.. nantilah bila aku rajin sikit.. skrg aku malas..

habis paper ahad, tapi aku xbalik.. aku keja dekat sini.. cari duit.. nk melancong.. hehehe..

banyak benda aku update dekat insta ja.. senang..

qasanya xterlambat lagi nk ucap selamat menyambut ramadhan al mubarak.. alhamdulillah setakat ni xdak ponteng lagi.. hehehe..

sepanjang bulan ramadhan ni..Alhamdulillah rezeki aku murah betul.. nk bersahur org belanja.. nk berbuka org belanja.. xpun aku g masjid.. mkn free.. pastu jemaah maghrib skali terus buat terawih.. bukak2 akaun bank duit beranak.. eh.. lagilah Alhamdulillah.. simpan2 kengkalau urgent..


p/s ; jgn menyesal jika ragu melangkah, jgn menyalah jika enggan berubah, jgn menyerah andai belum kalah..




0 comments: