"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Saturday, November 8, 2008

sesumpah

sumpah klu aku rajin terserempak ngan dia aku makin nak jatuh.. cam mana nak buat tah.. aku cuba gak lari dari dia.. tapi kawan2 dia gak sedar.. haish.. alangkah indah klu aku tak penah kenal dia.. sumpah macam chelaka.. aku cuba gak nak benci dia.. tapi tak boleh.. mintak2 la past ni dia jgn msj or cari aku.. sebab aku tak kuat klu dengan dia.. aku nekad klu pasni dia msj aku.. aku tanak ckp lembut dah.. aku nak marah dia.. tapi aku tak penah marah dia weh.. aku sayang nak marah dia.. aku tak penah sayang orang lain macam aku sayang dia.. dulu dia penah cakap dia sayang aku.. sayang aku lebeh dari seorg kwn.. kurang seket dari kekaseh..( scandal kot) mula2 aku tak kesah.. tapi pikir balik pompuan mana suka nak jd scandal.. serius.. klu duk umah teringat dia.. aku asyik mencarot ja.. sumpah aku tanak ingat dia.. klu boleh ilang ingatan pasal dia aku sanggop buat apa ja.. biar aku tadak perasaan cinta da kat dia.. tapi dah takdir aku kena kenal gak ngan dia sebab dia ahnr

0 comments: