"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Tuesday, July 20, 2010

ceriteracintarakan

hurm.. baru beberapa bulan kenai seorg kawan baru(lucky-lucky).. itam maneh.. aura tu ada.. buleh kira xhuduh la.. && aku senang dapat kawan dengan dia.. aku dengan dia rajin jugak la sembang2 dalam skype.. tapi sembang2 biasa2 la.. tetiba kami terbukak cerita tentang awek dia.. yang dia baru kapel balik..

selidik punya selidik.. cerita dia lebih kurang cerita aku dengan kekasih gelapku yang dulu..tapi aku dah lama dah la tak berhubung dengan bekas kekasih gelap aku dulu tu.. dia dah terkubur bersama memori2 semlm yang x perlu dikenangkan lagi sebab aku ada pengganti aku yang lebih baik berbanding sesiapa saja kat dunia ni..(buat masa sekarang la.. masih lagi berharap untuk selama-lamanya..amin).. aku dengan bekas kekasih gelap aku tu kekal sebagai kawan biasa yang tidak mempunyai apa2 ikatan yang istimewa titik

hurm.. berbalik kepada cerita kawan aku ni.. posisi dia sebagai kekasih gelap aku dulu..&& awek dia tu di posisi aku.. damn bencana kot.. maksud aku keadaan ni la..
jadi aku pun nasihatlah kawan aku apa yang patut sebab dia terima pompuan tu atas dasar kesian.. aku tanak la situasi ni jadi legi teruk (tetiba nk nyanyi lagu situasi).. sebab dia kawan aku.. && awek dia tu plak klu x salah aku kawan baek kepada kawan baek aku.. tudien!.. aku pun tak taw cerita yang btoi2 lagi.. menurut kawan aku ni aku hanya taw 10% daripada cerita sebenar.. tapi aku harap sangatlah benda ni tak jadi lagi rumit.. pada aku biaq luka sekarang dari luka kemudian..

tetiba aku teringat kenangan lama damn!

0 comments: