"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Sunday, July 11, 2010

geram kot

adoi pagi tadi bangun pkol 9.13 am..
trus p mandi..
lepas mandi call servis call tm..
tanya punyala tanya soal jawap suma
tetiba dia cakap dalam data dia takda terima maklumat pasal
permohonan aku punya strymx nak upgrade ke coolunipac.. punyala geram adoi
jadi segala penat lelah aku dengan mak aku p UiTM merbok semata-mata nak mintak cop
dari U adik aku tu.. tak berbaloi langsung.. geram..

jadi letak ja gagang telefon tu aku trus pecut p TM point aloq staq..
punya la beratoq dekat kaunter pertanyaan.. last2 dia suwuh p tanya kaunter.. tudia ada lagi 24 manusia..

tunggu punya tunggu sejam baru kurang 4 manusia.. lagi la baran..
dah la lembab buat keja.. x puas ati btol..

lepas tu aku nampak ada satu kaunter single yang bertulis.. pegawai bertugas..
celapak lagi terus p tanya.. nasib baek dilayan penuh sopan.. then dia p semak dengan kaunter yang aku buat permohonan aritu..

last2 baru taw yang makcik tua bangka yang bongkak sombong masa aku jumpa waktu mula2 nak mohon dulu.. xdaftar pun permohonan aku mmg chelaka la.. dah la amik modem.. pastu tak daftar aku punya permohonan.. pastu hantar bill buta2.. cm apa lagi.. geram aku..

then kakak tu yang tolong aku tadi p suruh dia cari balik borang aku.. huh.. nasib baik..
penat kot nak p TM lima nam kali.. dah la sesak mcm semut hurung gula..

besok aku nak call skali lagi tgk mcm mana..


0 comments: