"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Wednesday, November 3, 2010

hari-hari kerja gelak.. hahahaha.. cukup bulan amik gaji.. :P

tak boleh la kalau tak gelak sehari..
yang menyebabkan aku gelak.. ni dia..



hari2 aku tgk menda alah ni.. lawak gila.. org jepun macam2 la depa buat nk bg kita gelak..
dalam show ni depa buat pasal satu game kalau gelak kena tibai montot adoi sakit owh.. banyak episod ada.. skolah la.. hospital la, polis, hotel, kena tgk ni.. kalau aku tgk menda ni ulang2 banyak2 kali pun duk gelak serupa tu ja..hahahaha.. aku enjoy gila tgk menda2 cm ni.. lupa segala keresahan di jiwa.. dari pada aku buat menda bukan2 baik aku gelak sorang2 depan lappy ku.. haha

0 comments: