"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Tuesday, June 14, 2011

about me

Februari

* Berfikiran abstrak.
- ini gua xsure..abstrak tu cene eh? banyak segi tu.. :P
* Sukakan benda yang realiti dan abstrak.
* Bijak dan pintar
- gua xpenag dapat no 1.. kira xpandai la tu.. tipu :P
* Berpewatakan yang mudah berubah
- ini gua ngaku.. gua ni susah dijangka :P
* Mudah menawan orang lain.
- btol ke? gua tatawu.. lu org btaw gua :P
* Agak pendiam.
- tipu gua bising macam murai.. gua tak tipu.. melainkan lu first time jumpa gua.. gua ada gaya belagak..
* Pemalu dan rendah diri.
- pemalu? ni tatawu malu ni.. ketawa mcm dunia ni gua yg punya kalau kat pasar mlm skali pun.. wa peduli hapa :P
* Jujur dan setia pada segalanya.
- xpayah nj jujur sgt la.. wa kenkadang menipu jgak.. keh keh keh
* Keras hati untuk mencapai matlamat.
- kalau gua ckp gua nk camera.. wa keja kumpol duit wa beli sendiri.. wa ckp gua nk seluar ,abah gua kena belikan :P
* Tidak suka dikongkong.
- mak bapak gua pun gua lawan jugak kenkadang.. ish ish ish..
* Mudah memberontak apabila dikongkong
- mak bapak gua pun xdengar inikan lu bf gua :P eh? ada ke bf? kah kah kah
* Suka kegiatan yang lasak.
-suka la.. rock climbing.. wa ingat nk try nanti :P
* Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif.
- skali je.. pastu lu tade peluang ja.. skali ja.. xpyh banyak kali
* Mudah mempamerkan marahnya.
- gua jarang marah.. skali marah tsunami ok :P
* Tidak suka benda yang remeh-temeh
- betol ni.. jgn tanya rimeh-remeh ada yg kena tempik nanti.. kena tempik bukan marah ok :P
* Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya.
- lu tanak kawan gua.. gua peduli apa.. wa xrugi pun..
* Sangat berani dan suka memberontak.
- jgn cabar
* Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya.
-kenkadang la
* Pemerhatian yang tajam.
- tgk skali ja wa dah tawu.. wa dah cam.. jaga-jaga
* Suka hiburan dan sukan.
- muzik la.. sukan boleh la sikit-sikit
* Suka benda yang bersifat seni.
- gua ngaku gua suka.. :P
* Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran
- romantik yg lu org xnampak.. mesti ar.. gua batu :P
* Berkecenderungan pada benda yang tahyul.
- tuhan ada la gila.. benda ni pun tahyul.. hehe jgn caya sgt..
* Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros.
- gua mmg berhawa nafsu soping! dem lu setan
* Belajar untuk mempamerkan emosi



p/s : wana merah tu sifat gua yg gua ngaku mmg wa.. yg biru tu ulasan wa.. gua cilok kat sini cursing malay

10 comments:

Pert Doherty said...

cibai ah.. mimpi jumpa lu lak tadi..

engineer on site! said...

jumpa gua buat apa?

ayob said...

gua pun febuari. budak febuari memang power.

engineer on site! said...

Give me ten ayob..
Budak febuari mmg hebat :p

Pert Doherty said...

saling memuji.. mcm bangang

engineer on site! said...

org jeles sila blah..

Pert Doherty said...

xjeles.. haha.. woi dua2 ekor.. hari jadi gua nanti.. bg hadiah bagus2.. hik hik

engineer on site! said...

lu bukan tak wujud hari jadi keh? blah la ;P

ayob said...

budak-budak febuari memang ada tabiat saling memuji.

hari jadi lu nanti gua nak bagi hadiah wisel buat lu berjaga malam kalau ada anjing kejar lu tiup kuat-kuat lepas tu lu lari pegi jalan raya.

Pert Doherty said...

woi.. update la.. woi