"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Saturday, June 11, 2011

guardian angle


muzik dr jiwa
lagu dr hati
cerita sepurnama
canda dan menangis
belum ku selami caturan terjadi
lelah dipukul badai
apa mungkin terlerai..

soalan tersendu malah sampai bisu
tuhan tunjuk sesuatu
apadia yg satu..
itu.. tunjukkan aku..
tunjukkan aku

apa bisa aku cinta kamu seperti mana
aku di cinta kamu
aku dijaga kamu

atau kamu terlalu indah buat diriku
bidadari diriku aku pun xmenahu

p/s : gua bosan.. gua otw balik rumah.. gua tade benda nk buat.. gua terasa nk tulis lirik ni.. :p

4 comments:

Pert Doherty said...

boooo...

ahaks..

engineer on site! said...

ni lagu boneka.. try la layan :P

Pert Doherty said...

dah dgr.. tp gua lg byk dengar lagu cela.. hahaha.. arrangment dia lg funky..

engineer on site! said...

cest.. try alesana- seduction..
kalau lu nk ikot usha ESTK ar :P