"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Friday, June 10, 2011

:(


gua tade mood harini.. mungkin bulan wa nk dtg..
ptg ni lagi wa tade mood.. external hard disc wa disyaki rosak!
meleleh air mata gua.. banyak benda yg wa syg dlm tu.. gambar2 kenangan gua..
assignment wa.. projek final wa.. arghh.. movie twilight gua.. gua buntu..
gua jadi nk maki semua org.. tapi wa cakap guna akal.. gua sabar.. jap ag wa try g lowyat..
tgn gua gigil lagi.. perut wa sakit.. smlm penyakit puke wa start balik..
gua jadi hilang punca.. gua sedih.. gua terpikir kalau betol external gua rosak..
maka ilanglah kenangan gua yg dulu :(
gua tanak..
external gua.. tolonglah jgn rosak..

gua syg banggat sama lu.. wa xtipu..

p/s : gua dah la banyak nk pakai duit bulan ni.. fakof! sebab lu wa rela kuarkan duit lagi.. jahanam!