"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Monday, July 25, 2011

bowdow mcam cow



doom.. doom.. doom..

gua tetiba terjaga dari tido

" mu kecek gapo ng gewe aku? mu bukok pintu ni, aku nk kecek ng mu!" , doom doom.. ( bunyi peah (bukan nama sebenar ) tendang pintu bilik milah (bukan nama betol) )

" b***, jahanam.. gua nk tido la setan... esok keja lagi pagi.." monolog gua dlm hati sambil gua tgk jam kat hp gua..
" celaka pkoi 2.30 pagi betina ni buat hal " monolog jugak gua dlm hati..

doom doom doom
" wei tino! mu kuar aku nk kecek ng mu!!! bakpo mu gelenyar sgt nk kat gewe aku! mu kuar aku nk kecek ng mu! mu kuar!" terjerit-jerit mcm org gila.. xsalah gua dekat 10 minit dia duk tendang pintu bilik milah

jahanam btol betina ni, gua nk tido la setan.. esok-esok xboleh setel ke?? dah la gua tido kat ruang tamu... tapi gua malas nk masuk campur.. gado pasal laki mmg xrare.. mcm desperate ja puih.. gua cuba sedaya upaya nk lelap..
tiba-tiba..

knok, knok, knok
pintu depan rumah plak kena ketuk..
mampos la gua malas nk bukak!

peah dengan gagahnya membuka pintu depan rumah.. gedeganggggg!(bunyi pintu belaga degan dinding), gua tergejut! cilaka minah ni
dah la dr pintu depan terus nampak ruang tamu tempat tido gua.. nasib gua sempat tarik selimut cover badan gua! mmg tade adap minah ni..

" hah, mu nak gapo? bakpo mu dtg umah tino mlm-mlm ni? mu tade adap ke?" sound peah kat mat kelantan ni * agaknya ni member milah, budak rumah atas
" ish, mu bakpo nk serang-serang milah mlm ni? mu tak boleh nk kecek elok-elok ko? selesai molek-molek?" soal member milah
" bakpo nya? bila masa aku buat gotu? aku suruh dia kuar bilik nk kecek, dio tokse! aku kecek molek doh ni!" balas peah..
" dah tu bakpo mu duk tendang-tendang pintu bilik milahnya?"soal lagi..

kejadian ini berlarutan selama stgh jam! nasib la budak lelaki tu berjaya mengeruhkan keadaan dengan berbalas bahas dengan peah,
kalau xgua rasa sampai kepagi dia duk meroyan depan pintu bilik milah.. dan nasib baek gua tahan sabar
kalau x mmg betina tu kena hentak dengan gua..

jahanam.. pkol 2 3 pagi buat perangai.. silap gua xtahan sabar mau gua pegi johor pinjam cota pert doherty pukol setiap org dlm rumah sewa gua ni.. perangai seko-seko mcm lahanat.. nk ckp bodoh, semua student UM bukan calang-calang nk masuk UM.. tapi bengong dia mengalahkan budak-budak.. haish..




p/s : korek punya korek, si peah ni mmg gila kat bf dia tu, cousin gua ckp minah tu mmg mental,
kejadahnya nk gaduh pasal jantan dengan bestfriend sendiri? mcm gua penah ckp kalau lelaki tu mmg syg lu, tadenya dia nk cari perempuan lain.. ni dah cari pompuan lain mesti ada yg dia tak bekenan dengan lu.. so ubah-ubah la perangai tu sikit! ce jadi cm gua relek ja.. ada sama ja.. xda pun sama ja... bodoh sekoq-sekoq!


2 comments:

Pert Doherty said...

tirah.. ni kira perang saudara la ni? hahaha.. kusut sial lu.. lu xpandai kaunseling?

engineer on site! said...

kah kah kah.. gua nak nasihat org yg gua baru kenal ni fail sikit.. kah kah kah.. malas nk masuk campur.. dorg bukan rajin ckp dengan gua pun walau satu rumah dgn gua...