"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Friday, July 15, 2011

cinta gua yg terfaktab.. ( bhgn 2 )


atas permintaan gua sambung :P

6th

gua kenal dia kat plkn.. masa dia tahu gua break dengan 5th.. dia cuba masuk jarum.. dia ketua platun group gua bravo.. mat kelantan.. hensem, badan tegap.. haha rapat dengan gua dr awal plkn.. gua tawu dia ramai peminat.. tapi gua slow2 ja.. relek buat mcm kawan.. seminggu sebelum pkln tamat dia kena demam campak.. dia ckp dia suka gua.. gua pun tersuka dekat dia ( tapi gua rasa temporary feeling ja.. keh keh :P ).. tapi dia dah nk balik.. ( bajet eh.. lu nk balik baru nk ckp suka.. budak lagi kot time tu.. hahaha ) gua kapel dengan dia dr habes plkn sampai 3 bulan selepas plkn gua lost contact.. dia ilang secara tiba-tiba.. hubungan jarak jauhkan.. org hensem mesti ada awek baru tu.. hurm.. tape gua pasrah.. tade lagu gua dengan dia.. eh.. ada.. lagu plkn.. kah kah kah :P

7th
habes plkn gua cari keja part time.. gua kenal no 7th ni.. dia dtg tmpat keja gua kat tropicana life.. beli barang.. pastu mintak no gua.. time tu gua kawan dgn no 6th lagi.. tapi no 6th kan jauh.. gua time ni tade feeling nk seyes.. nak main-main lagi.. gua kawan dengan 7th ni kejap ja.. sebln stgh ja kot.. sebab perangai mcm lahanat..
jenis amik kesempatan.. lalu gua dengan dia dump masing-masing.. sebab gua masih ada no 6th.. *hehe..tapi sempat ada lagu gua dengan dia.. terlalu cinta- rossa.. mcm setan lagu!

8th
lepas tu gua masuk poli.. gua single adala dalam 5bulan sebelum kapel dengan 8th ni.. 8th ni budak skolah lagi.. tingkatan 4 kalau xsalah gua... babi umo sama adik gua.. gua 18.. gua kenal masa gua lepak umah untie roomate gua.. kira roomate gua dengan 8th ni sepupu.. 8th ni muka ala2 irwansyah.. putih bulu mata lentik.. tah mcm mana tah dia boleh berani mintak couple dgn gua.. gua time tu suka main-main.. gua couple ja.. * dem bila nk seyes ni? gua kapel dengan dia sebulan stgh ja.. time tu bulan puasa.. n mamat ni plak kuat merajuk.. gua jenis hati batu malas nk pujuk.. pastu dia merajuk sampai nk break.. gua ok kan aja.. gua dengan dia.. tade lagu.. opst ada lagu... lagu raya.. *kahkahkah

1st crush
gua kenal dia masa gua on the way nk break dgn 8th.. dia ni coursemate dengan kak angkat gua.. kak angkat gua ni selalu suruh gua ngurat 1st crush gua ni.. sebab dia kesian tgk 1st crush gua ni asyik tade awek.. so dia suruh gua kawan-kawan dengan dia.. tapi gua tgk gambar dia.. gua ckp gua xminat.. bukan taste gua.. cilaka last-last makan diri.. berbalik cerita asal..gua asalnya nk mintak duduk rumah dia sebab next sem dia nk praktikal.. so gua nk duduk sementara umah yg dia sewa tu..sbb gua desperate nk rumah sewa.. dr urusan nk sewa mnyewa.. tetiba ari-ari dia mesej gua.. caring xpasal-pasal.. pastu tiap-tiap mlm gayut.. supersaber, supersayah suma lah.. dia ckp dia syg gua semualah.. gua tak tawu bila.. mcm mana gua boleh tersyg dekat dia.. tapi gua ego.. tetiba ada satu saat gua dgn dia jadi renggang.. gua pun xtawu sebab apa.. tapi gua mmg syg gila dekat dia.. gua penah ckp gua syg dia.. tapi dia tanak dia nk kawan ja.. gua pun oklah..asyik main then kena sumpah dekat diri sendiri.. gua malas nk cita pasal crush gua ni.. panjang dia xkan habes.. tapi gua dengan dia still kawan sampai skrg.. cuma xseperti dulu & gua pun dah tade feeling dengan dia..

9th
masuk semester 2.. gua kenal 9th ni dah lama dah.. dari gua kenal 3rd lagi.. tapi just kawan-kawan biasa.. then tetiba satu ari gua boleh terlepak dengan 9th ni.. then start mlm tu dia msj-msj gua.. dia ajak gua couple sebab dia ckp dia kenal gua dah lama n dia suka gua.. gua pun time tu kecewa dengan 1st crush gua ni.. gua couple dengan dia ( standard org becinta ada jugak terima org lain sebab nk lupakan org lain).. tapi masa gua couple dengan 9th ni.. abg angkat gua marah.. dia xsuka 9th couple dengan gua.. sebab 9th ni.. kaki perempuan sebelum couple dgn gua.. kaki
club, kaki mabuk.. gua ckp dia nk berubah... gua nk ubah dia.. tapi abg angkat gua xsuka.. so gua break dengan dia.. then dia start mabuk balik.. hurm.. gua pun xtaw nk ckp apa dah.. pada gua.. dia boleh ja berubah kalau nk.. nak dengan tanak ja yedok?? dia jugak sama mcm 3rd & 5th.. suka bg hint nk gua balik.. tapi gua tanak.. sebab skrg gua nk kapel seyes gua tanak memain.. gua tgk 9th ni masih sama.. still nk enjoy.. gua tawu dia still mabuk n main perempuan.. gua dengan dia tade lagu.. hehe.. gua couple dengan dia sebulan jgak.. haih.. jenis couple sebulan ja ni.. bila tah nk lelama??

10th
lepas 2 bulan gua break dengan 9th.. gua jumpa 10th.. 10th ni asalnya member gua.. sama umo dengan gua..
cuma dia skolah lain.. gua skolah lain.. gua tawu masa skolah dulu dia playboy.. almaklumlah dia anak org kaya ada rupa.. tapi mlm tu dia cm mana tah tetiba ajak gua lepak.. so lepas gua g antar adik gua tuesyen gua g jumpa dia kat kedai mkn dekat-dekat tempat tuesyen adek gua.. start mlm tu dia mesej-mesej gua.. then dia ajak couple.. gua jadi hairan.. tetiba dia ckp dia usha gua dah lama.. dia suka gua.. tapi biasalah time tu kawan2 lagikan.. so skrg dia ckp dia seyes nk sayang gua.. dia bg alasan yg kukuh dia nk gua.. jadi gua terima dia.. tapi gua dengan dia still ckp aku hang.. sebab gua dengan dia dah biasa ckp.. ktorg nk couple tapi mcm kawan.. gua ok ja sebab gua yg mintak ktorg stay mcm tu.. sebab tanak nampak kekok.. 3 bulan couple dengan dia ok ja.. then lepas tu gua banyak komitment lain.. dia pun banyak komitment.. gua dengan dia jadi jarang contact.. gua xkisah pun kalau dia xmesej or call gua sebab gua xboleh syg dia lebih dr seorg kawan.. gua penah cuba tapi xboleh.. mungkin sebab gua takut yg dia still playboy.. penah gua mintak hp dia.. dia tanak bg dia ckp tu barang peribadi dia.. then gua ok.. n dia pun xkisah kalau gua keluar dengan org lain.. skrg 2011 masa gua couple dengan dia awal 2008.. gua dengan dia xpenah break up.. tapi ktorg xpenah mesej-mesej or call.. xmcm couple.. tapi kalau ada masa ktorg jumpa time lepak dgn member-member dia akan ckp gua awek dia.. gua pening.. padahal gua dah ada org lain :P tapi gua tanak la malukan dia depan member2 ktorg.. gua relek ja.. padahal member-member gua tawu gua ada org lain..


p/s : babi.. apasal banyak sgt ex gua ni?? ni ada lagi ni.. cilaka.. berapa ramai ni woi??

4 comments:

Pert Doherty said...

cilake.. ni gua tahu ni silap2 boleh smpi 36 ex lu ni. hahaha..

engineer on site! said...

xsampai tahap tu la gila

Pert Doherty said...

hahaha.. igt power sgt..

p/s: kak mariah sihat? (jenis nak berbaik2.. kah kah)

engineer on site! said...

ce lu add fb dia tanya sendiri.. kalau lu berani.. haha