"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Tuesday, July 12, 2011

cinta gua yg terfaktab.. ( bhgn 1 )


ada org pernah tanya gua.. berapa ramai yang gua penah couple sebenarnya??
pastu baru gua kalut-kalut angkat tangan.. pura-pura kira.. pastu gua lupa lagi.. jadi tgh gua bosan tade menda ni gua nk kira balik.. berapa eh?

first love
gua tingkatan tiga.. awal tingkatan tiga.. member gua kenalkan dengan 1st ni.. tapi gua tak kapel.. gua kawan dengan dia 3 bulan.. hari-hari gua tak makan kat skolah.. gua simpan duit mak gua bg.. gua nk gayut dengan dia ptg-ptg.. dia dah habes skolah umo 18.. dia ada hp.. tapi gua tade hp.. dia baru lepas break dgn awek dia.. lagu gua dengan dia time tu where is the love-black eyes peace gua dengan dia on the way nk cou
ple
.. last-last ex dia dtg merayu dekat dia nk dia semula.. so dia tinggalkan gua untuk balik ke ex dia.. gua xcontact dengan dia sampai skrg.. sebab dia tukar no.. gua sasau setahun sebab dia first love gua.. gua jadi hati kering + tomboy.. result pmr gua jgn tanya berapa!


2nd
gua kenal guna member gua jugak.. ktorg hang out reramai.. tetiba gua rasa nk kenal mamat ni.. so gua mintak no ni kat member gua.. so dia bg.. gua mula langkah mesej.. tetiba dia layan.. so gua kawan dengan dia 3 bulan jgak.. sebulan pertama dia mintak couple.. gua hold dulu.. gua ckp awal lagi.. hari2 mesej.. gua penah bg lagu only one - yellow card dekat dia.. dia samu umo gua.. tapi skolah lain-lain.. nk masuk 3 bulan ktorg kawan gua antar mesej ckp gua setuju nk couple dgn dia.. 3 ari lepas couple ktorg break up.. sebab gua baru tawu dia playboy.. cilaka!.. gua dengan dia xbeckp 2thn.. tapi lepas tu gua dgn dia jadi kawan baik.. n dia dah xplayboy.. skrg dah kawin pun dengan bini dia :)

3rd
gua kenal dekat myspace.. gua lupa siapa add siapa.. dr myspace gua kenal dia.. sampai ktorg slalu chat kat mirc.. then couple before jumpa.. time tu gua patah kaki.. selalu la gua chat dgn dia.. dia dah habes skolah.. umo 18 gua 16 time tu.. gua punya lagu dengan dia.. lagu stick with you- pussy cat dolls... gua dengan dia bertahan dengan dia 2 tahun.. dalam 2 tahun tu gua dating dgn dia xsampai 10 kali.. gua dump dia sebab gua dah tade feeling.. gua geram sebab dia mcm tade effort untuk gua.. call seminggu sekali pun susah.. nk dating gua kena g amik dia.. jauh plak tu jitra.. time tu gua skolah lagi ok.. dia merayu nk gua balik.. tapi gua ckp gua tanak.. sebab gua dah tade feeling.. mmg gua tade laki lain.. cuma gua dah tade feeling.. gua dengan dia still kawan sampai skrg.. & setiap kali gua ckp gua single dia nk cucuk jarum balik.. gua ckp maaf gua xboleh.. dia sgt baik :) cuma gua yg dah tade feeling dekat dia..

4th
gua xtawu cene gua kenal dia (gua lupa mcm mana dia dpt no gua).. tapi time tu gua baru tawu dia abg kawan gua.. gua couple dengan dia 2bln.. time
tu gua baru habes exam spm.. dia baik.. dia suka bg gua hadiah walaupun dia pokai.. tapi yg potongnya.. dia mat ganja.. boleh plak time dia dating ngan gua dia buat bznes dia depan gua walaupun dia cover-cover tapi gua perasan.. gua jadi takot.. bapak ar.. seram kot gua.. seminggu lepas tu gua mintak break.. dia sedih gila.. siap g peneng mabuk-mabuk.. mesej gua tah apa-apa.. tapi nk buat mcm mana gua seram.. gua takot.. gua tanak dia berubah sebab gua... gua nk dia berubah sebab Allah.. sebab tu gua tinggal dia..
tade lagu wa dengan dia.. hehe...

5th
sebulan sebelum gua p plkn.. gua ada gathering dengan budak-budak skolah rendah.. then 5th ni nampak gua.. gua kenal dia.. dia budak kelas unggul.. kelas budak-budak paling pandai.. gua arif.. second pandai (*kah kah kah poyo nk jugak second pandai tu..) sehari sebelum gua g plkn gua kapel dgn dia.. dia baik.. sedap mata memandang.. tapi dia panas baran + ckp besar.. gua cukup menyampah.. masa hari lahir gua yg ke18 gua break ngan dia.. mean gua kapel dengan dia sebulan stgh ja.. sebab dia lupa bzday gua + dia maki gua.. jahanam.. bzday gua ni yg gua dapat.. tape gua yg dump dia.. pastu dia sedar dia salah.. dia call gua.. gua buat xlayan.. dia nkkan gua balik.. gua ckp tanak.. gua dah tade feeling.. dia jugak seorg pendendam.. gua tanak balik dkt dia.. dia sanggup beli no sim baru antar mesej maki-maki gua jalang bagai.. last-last kantoi jugak.. tapi dia tanak ngaku jgak.. tape gua xkisah.. gua kawan-kawan biasa jgk dgn dia.. tade lagu jugak gua dgn mamat ni.. mcm 3rd.. kalau dia tawu gua single dia pun cuba nk cucuk jarum balik.. tapi dia romantik jugak.. dia penah call gua time bzday dia.. then dia mainkan lagu my heart will go on - celine dion guna keybord dia sambil nyanyi :)


p/s : takkan gua nk habesskan cerita gua dlm satu hari.. nanti gua tade cerita nk cerita dah.. haha..









7 comments:

Pert Doherty said...

wow.. hebat2.. mcm org tulis sijil kemahiran.. hahaha..

engineer on site! said...

Lu perli gua ke hapa gila? Ogeyh la gua padam!

Pert Doherty said...

yg ke enam?

engineer on site! said...

malas argh.. nanti bulan depan baru post no nam :P

Pert Doherty said...

sial la lmbt.. nk tahu spi yg ke 12

engineer on site! said...

yelah gua post

engineer on site! said...

Woi.. Mana ada no 12