"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Monday, July 4, 2011

eww... gediknya gua


gua perempuan gedik?
apadahal?
gua kesah?
sikit x..

lu org pegey carik mana ada amoi or perempuan yg xgedik dlm dunia ni..
cari tunjuk sama gua..
tipu kalau ada..
dia xgedik skrg..
nanti dalam bilik dengan husband mesti gedik jugak..





p/s : setidaknya gua tidak mencipta kebahagiaan gua di atas airmata seorg wanita lain..



8 comments:

Nad Pakar Coway said...

gua gedik ngan suami gua jer.ok tak?

engineer on site! said...

haha ok sgt..
mesti husband lu tambah syg sama lu :)

Pert Doherty said...

haha.. pjg lg muncung..

(bab gedik ngn husband cm cilake.. kikikikikiki)

engineer on site! said...

lu teringin nk berbini ar tu.. kah kah kah

Pert Doherty said...

gua belum pikir lagi.. kih kih..

anak mak lu yg sulung ada slot lagi x? hahaha..

engineer on site! said...

anak mak gua yg sulung belum bukak slot lagi..

kena tunggu 5 tahun lagi.. pehal?

Pert Doherty said...

jaga2.. ada todak dari singapura...

:p

engineer on site! said...

argh seram nyeh!