"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Tuesday, July 5, 2011

..


1.20 pm
.. paramore- that what you get ( ring tone fone gua) gua dah setgh jam tido
cilaka siapa call.. gua nk tido ni ngantok banyak keja.. nk rst sikit pun xboleh..

gua : hello.. napa m..? (suara gua mamai-mamai)
m.. : tyrah keja x rini?
gua : keja la napa? (sambil mnguap)
m.. : tyrah dtg xptg ni? ( suara lembut kasar mcm nk nagis)
gua : dtg la nk antar helmet sani..
m.. : owh ok... m.. baru balik hukm ni.. doktor ckp 70-30.. ( gua syak air mata dah leleh)

gua terus tegejut dari mamai-mamai terus celik

gua: m.. ok x?
m.. : m.. ok ja.. ni kat tempat keja..
gua : m.. sabar k syg.. ptg ni tyrah g sana kita ckp ok..
m.. : ok.. ( suara nagis)

terus letak fon... gua jadi xboleh tido.. hati gua jadi sayu..
kawan gua sakit mcm gua jugak dulu cuma berbeza bahagian tubuh badan.. gua takot.. kenapa jadi kepada dia? bukan gua..
damn gua syg dia.. dia yg rapat dengan gua skrg.. gua harap berita yg lebih detail sampai ke telinga gua ptg ni
tak seburuk itu.. gua harap dia boleh sembuh..

"..ya Allah ya Tuhan ku.. aku bermohon aku berharap agar kau permudahkanlah perjalan hidup sahabat ku..
kau sembuhkanlah penyakitnya seperti mana kau sembuhkan penyakit aku yg dulu.. hanya kepadamu aku bermohon..
kepadamu aku berharap.. hanya kau sahaja yang boleh menyembuhkan penyakit beliau.. hanya kau yang berkuasa..
hanya dengan izin mu ya Allah.. amin yarabbalalamin.."

p/s : dulu gua sakit ...... biarlah.. yg tawu, tawu la.. gua tanak simpati! gua bukan hidup dengan simpati..

4 comments:

Pert Doherty said...

tirah.. lu pndi motivate kan? lu bg smgt kt dia..

then.. lu pn kena optimistik yg kawan lu xkn ada apa2 masalah..

percaya..

p/s: gua tak simpati kt lu.. gua risau je.. :)

engineer on site! said...

haha.. sikit2 la.. yg 70-30 tu kemungkinan kanser... gua dah ckp kalau kanser pun masih peringkat awal kat dia.. masih boleh ubat.. dia dah ok sikit..

p/s : risau menda? gua ok ja

Pert Doherty said...

doa...



jgn lupa..

:)

p/s:xriasu dah.. hahaha.. :)

engineer on site! said...

baek lah :)

p/s : cest :P