"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Thursday, August 11, 2011

terima kasih pakcik

pagi tadi gua terbangun subuh  pkol 7.20 jam ( ni bukan subuh dah solat gajah dah ni! ) hp gua bunyi.. 
gua siap cecepat tanak lepas bus pkol 8..
gua jln kaki g stesen bus.. bus tgh isi manusia
gua lari-lari anak naik bus..
pakcik bus nampak gua! nasib dia tunggu..
gua naik.. boleh muat depan pintu ja..
jenis sumbat mcm ikan sardin..
ok pintu tutup..
tetiba gua kaku.. asal kaki gua xboleh gerak?
jahanam seliper gua lekat dekat pintu sama kain baju kurung gua..
tak guna.. ni sah belubang seliper gua..
turun bus mmg belubang pun..
mmg celaka tetiap bulan ada ja seliper baru gua kena beli!
terima kasih pakcik bus..


p/s : everyday i pray to god & today morning my heart just skip a beats again

2 comments:

Andre Gyn said...

deyy, naseb baik selipar yang melekat. kalau mulut yang tersepit dah jadi satu hal pulakk. hahah

engineer on site! said...

haha :P