"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Wednesday, January 4, 2012

aaaa dh pendek..



wuuu.. qambut dh pendek.. wuuu :'(
tgk la beza dia panjang mana..




pada ptg 1.1.2012.. aku keluaq p cari mkn ja kat aloq staq tu..
tetiba kaki aku p masuk saloon hat aku selalu p..
owner tu skali ng pekerja dia suma kenai aku..
pakat tanya awat lama xmai..jenuh menjawap..
nk keluaq segan.. aku pun ckp la nk potong rambut nk cover..
habaq nk potong sikit ja.. nk bg buleh ikat jugak kalau potong pun..
naihhh siap potong jadi laguni..
nk bebai xbuleh.. qambut mmg buleh panjang balik..
wuuu =.='


ni dlm saloon kena la buat muka qenyeh / senyum..
punya xmaw bg kecik ati..



ni dlm qeta.. duk hiburkan hati sendiri dengan cara sendiri..


haaa.. hat ni baqu muka sedih *dak aku tgh pasrah


aku dah tembam ka??


baguih jugak la p potong rambut, kepala ni qingan la sikit..
tadak dah cabang2 kat ujung tu..
hat qambut qosak semua dia kikih buang..
tinggai qambut elok ja..
qasa syok la jugak..
karat marat kat ujung qambut tu ada sikit ja la.. tapi qambut wangi..
penah ka qambut aku busuk?? dak ok *ini fakta aku.. hihi



p/s : lusa dah nk balik.. next week dah exam.. wish me luck :)


to asj : dak aku mmg qindu kat hg.. tapi aku mmg xkan ckp depan muka hg.. lagipun bukan hg kisah pun pasai blog aku.. yedok?