"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Monday, January 2, 2012

aloq staq menu


sepanjang cuti seminggu ni..
aku banyak perabih masa p makan sekitar aloq staq..
nk habaq hampa mkn kat aloq staq sedap kot..
kalau balik aloq staq mmg duk p terpa kat tempat ni la..
kempunan tau dak..
duk shah alam mana nk ada menda-menda ni semua..
klu ada pun xsemacam or xsama..
ni nk habaq menu dgn tempat dia kat mana..
buat masa ni hat nk ja sempat nk p pun..
aku bz lena kat qumah..
bukan apa lepas qindu kat katil sendiri.. hihi


hat ni tomyam siam, food courd city plaza..
rm 4.00 *harga ikot bhn2
wuu pedaih la jgak klu sapa yg xthn pedas..
bg aku pedaih dia besa ja..
tapi kalau mkn maw meleleh ayaq idung..
tu pun aku nk habaq xkaw lagi koteaw teng tmn nuri..
hat tu lagi power pedaih dia.. tgk esok rajin aku p melawat koteaw teng plak..
untie tomyam ni maw kata tgk aku mai senyum lebaq.. hihi


hat ni nasik goreng siam, food courd city plaza jugak..
sebelah dgn tomyam siam ni..
rm 3.50
wuuu sedap.. xreti nk cerita
mcm isap dadah pun ada jugak...


hat ni moi londoy pak mat, restoran impian indah shahab perdana..
rm 3.50
hat ni sapadia mai aloq staq, tuqun2 bas buleh p makan teruih..
sedap kot.. nk habaq ataih pkoi 3 habis dah moi.. tapi buleh la nk mkn
menda lain... sedap jugak..
koteaw nam pak mat ni sedap jugak.. mkn dah masa p puspakon aritu..
cuma lupa nk ambik gambaq..
bukan pa lapaq sgt dh time tu..
nahai aku lapaq balik..


bisik-bisik : hidup ni makan ja apa yg rasa nk makan.. hidup skali ja.. jgn kedekut la klu nk makan... kat diri sendiri jugak.. yedok???

3 comments:

Pert Doherty said...

nanti aku dtg aku nk makan..

Wadi AR said...

bawak aku weh dtg sana

engineer on site! said...

mai lerrr.. haha