"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Tuesday, May 22, 2012

ckp-ckp wanita



Rata-rata kenalan yg aku kenal.. kebanyakkan dah dirikan atau dlm proses nk dirikan masjid.. seronok ja aku tgk.. dlm hati ni tipula kalau xjeles.. ada la sikit.. ahaha tambahan awal bulan 6 untie yg rapat dgn aku dekat shah alam nk brtunang.. jdi xboleh dh la nk hangout dgn dia selalu... bila dh jadi mcm ni.. teringin la pulak nk brtunang jugak.. sebab member-member aku yg dh kawin siap dh pregnan n dpt baby.. xkisah la ada yg still stdy, duduk rumah or keja.. aku just jelesnya depa happy sgt.. teringin jugak.. ahaha.. tapi.. wwuuuu , sedih sat.. ok tipu :p

Actually, tahun lepas mak ada ckp.. kalau ada rasa nk bertunang mak dgn abah izinkan.. Time mak ckp mcm tu aku teringat masa aku ckp2 dlm kereta dgn asj otw p ikea.. Aku ada  ajak dia bertunang kot.. Tapi dia takot aku rasa.. entah xingat maybe aku ada bg hint or dia xphm.. Bila mak ckp time tu aku gelak2 ja mak ckp mcm tu.. sebab aku rasa aku xboleh trima sapa-sapa lagi.. sebab org yg aku harapkan dah blah dr idop aku.. dan aku nk mengharap apa lagi kan? so aku buat dono ja bila mak ckp cm tu.. tapi bila org sekeliling aku duk brtunang.. sumpah ati teringin.. tapi siapa? hurm.. aku dah malas nk kapel2 dh.. aku just nk cari org yg aku rasa aku rasa selamat.. tipulah klau aku xdemand kn.. aku nk yg xmerokok.. kebanyakkn ex aku yg tahan lama semua xmerokok.. ada la sorang sanggup berenti merokok sebab aku tapi dah xda jodoh..sebab abah pun dah berhenti merokok 3 thn lepas.. then nk org utara.. jadi balik kg xberebut mcm mak dgn abah.. mak kedah, abah perlis.. pastu nk jugak Jaga ibadah..lagi yg ada keewangan yg kukuh.. sebab aku ni maintanance tinggi :p .. rupa xpenting tapi nk jugak sedap mata memandang.. janji hati bersih.. ahaha demand kn? tapi aku peduli apa demand xdemand.. nk berkawin tu kalau boleh sampai mati.. setidaknya tak menyesal kemudian hari..



P/s : aku menulis ni dari hati.. jarang aku merepek sebenarnya.. kalau merepek pun ada makna tersembunyi antara paham atau dak ja.. kalau perasan aku rajin menulis start masuk degree.. kenapa? sebab kat sini aku xda kawan rapat nk becerita.. rata2 yg aku boleh cerita semua benda luar dlm kain ku semua duduk lain-lain negeri.. bukan aku nk ckp depa xpeduli pasal aku, cuma aku ni jenis berat mulut nk becerita.. kalau xtanya xjawap.. nk cerita dekat family malu.. kenapa? sebab aku ni budak yg sgt buas / nakal.. jadi kwan2 ja aku boleh share.. sebab kwan2 jauh.. jadi blog ni la jadi medium aku nk meluah rasa.. tapi tu pun xpuas.. sebab feed back dia xsama.. sebab yg isi yg ada dlm blog ni cuma 1/4 dr cerita sebenar.. kenapa xcerita semua?? ada hati nk jaga.. ada maruah kena simpan.. kalau nk ckp blog aku ni blog yg tah apa2 aku peduli apa.. aku xpernah suruh org baca blog aku.. promote pun dak.. kenapa? sebab blog aku ni utk kawan2 aku bca.. bukan utk org asing.. sekian..


2 comments:

Pert Doherty said...

kali ni gua nk komen.. hihihi

engineer on site! said...

benda yg kau komen?