"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Friday, May 18, 2012

dream comes true

err, masuk arini dah 3 hari aku xda kelas wooih..
hari rabu mmg comfirm2 aku xda kelas..
hari kamis aku sengaja ponteng..
hari jumaat class cancel..
mmg heaven la..
so aku bosan!
hapdep entri lagi..
harini nk bgtaw pasal wish list aku woih..

aku ni di ikotkan mmg banyak wish list...ni 
aku nk bgtaw wishlist aku yg satu ni dah tercapai.. wohohoooo
i buy it with my own moneyh.. 
duit aku cari dgn titik peluh aku
so aku akan lebih menghargai..

banyak halangan yg aku tempuh sebab nk beli beg ni woih..
antaranya memujuk org yg aku xkenal..
bapak desperate..!
well aku bukan pujuk org sebarangan ok!

aku check dulu dia org mana..
lucky me! 
dia bapak sedara kepada classmate aku masa sekolah menengah dulu..
n sama umur dgn kami..
aku bajet dia anak bongsu..
so secara tidak langsung aku dh nampak jln tu..
*ok aku rasa permainan aku kotoq gila.. ahaha

so memula aku just berlawan komen dengan dia dekat sokernet,
then tetiba dia add aku.. sebab dia nampak aku mutual ramai dgn budak kedah
*i think.. sebab aku dah lupa..
then ada borak2 sikit2 apa benda tah.. then takat tu ja.. itu tahun lepas.. bayangkan








punya la lama aku xtegur dia.. then last 2 month aku tahu dia nk balik mesia n beg ni dekat sana more cheaper than the other country, so aku dgn xmalu nya mintak dia tlg belikan..
apa? kau ingat aku xda rasa malu??
tapi nafsu aku yg satu ni xmampu ditahan2 
mula2 tu aku ingat dia tanak beli..

entah mcm mana aku kautim2 ng dia.. 
n alhamdulillah luck jugak,
dia gunakan duit dia dulu belikan utk aku..
pastu nanti sampai mesia bg cash by hand
owh nice n cool gila.. hg mmg awesome la bai..






aku ada janji nk belanja dia mkn..
dia boleh tak maw aku belanja dia..
ahaha..sumpah aku xpernah jumpa dia..
aku mcm gila terhutang budi..
muka dia pun xtaw mcm mana woih..



p/s : hajat yg aku buat kebanyakkan akan tercapai.. cuma lambat.. effort kena lebih.. risiko kena tanggung.. jadi alhamdulillah tuhan tlg aku.. hihi..dengar cerita dia dh hbeh degree.. dah grad pun.. kalau dia nice aku nk ngorat woih.. buat laki..! errr.. errr.. aku mcm.. err ukur baju kat badan sendiri la woih.. ahaha kidding! perjalanan aku panjang lagi woih.. n dr. gigi bila nk check gigi ni? lama bebenor bercutinya..







0 comments: