"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Thursday, May 17, 2012

Fakta tentang gua - 5

harini aku ponteng class wei
jgn duk p habaq dekat mak dgn abah aku nah..
hihi..
arini ada satu class ja sebab class pkol 8 cancel..
jadi aku malas nk p class hat satu tu..

dah lama rasanya aku xmerepek kat sini..
sebab arini aku xp kelas arini aku nk hapdep entri ler.
fakta tentang aku dah lama xbuat kan?? 
hohohoho

fakta yg kelima kot ni.. aku pun dah lupa..
auta kali ni pasai toiletries
nah dua ketoi gambaq toiletries


well, dah nama pun perempuan.. biasa la..
downy tu dari awal thn lepas xhabis2 pun aku guna.. mmg tahan lama betoi
alah aku guna downy tu utk baju mahal ja..

neutrogena mmg pencuci muka dari umoq 18 sampai la xtukaq2.. 
kalau travel aku bantai ja pencuci mana pun.. sebab muka aku bukan ada masalah pun..

palmolive start degree, sebab beli hat besaq dapat pecuma hat kecik..
wangi plak tu.. smlm muncung hat besaq patah.. kes jatuh dari tingkap..
payah la...
dulu2 aku pakai yg guardian punya strawberry shower gel tu..
tapi dah palmolive muqah.. err kalau pencuci muka mahai lain cerita la.. hihi

hat sabun love yu beli kes nk dpt diskaun dekat bodyshop..
ahahahha
pastu syg nk guna kes wangi coklat.. pastu sebab bentuk love :P

pastu ada duit lebih membazir...
 beli shampoo loreal sebab dpt diskaun beli shampoo dgn treatment dpt harga muqah..
padahai nk pakai treatment dia ja..
shampoo dari dulu2 masa sekolah menengah..
duk pakai head & shoulder sebab bg kulit kepala berangin..







satu lagi jenis aku.. xreti nk buang kalau benda dah habis..
ada 3 botoi shampoo head & shoulder tapi xbuang duk la dlm qaga tu sama la ubat gigi pun..
dh tu conditioner ada 4 kalau perasan la...
padahai yg 3 tu dah habis dah yg sunsilk tu, tu sebab dpt free masa qeja kat GSc dulu..
padahai aku mmg pakai conditioner loreal ja..
botoi neutrogena dgn palmolive hat dah habis pun aku xbuang jugak.. ahaha
treatment loreal dgn vanish tu pun dah nk habis.. aku tgh kira2 nk buang ka dak botoi loreal dia..
boleh buh baqang kot noh.. 

kesimpulan dia aku nk habaq, aku jenis payah nk buang barang, sebab bagi aku ada kenagan kat setiap barang yg aku beli.. 
walaupun resit bayaran.. tiket-tiket.. ada cek dlm laci aku.. penuh laci.. 
org pelik tgk aku duk kumpoi sampah dlm laci.. dem


p/s : xsuka entri ni? p terjun bendang mandi sama kerbau! puih puih










2 comments:

Pert Doherty said...

ahaks..

Anonymous said...

ini boleh jadi koleksi sepanjang zaman.