"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Monday, July 9, 2012
aku takut,
aku takut pada sesuatu yg tak pasti
aku takut dengan hati sendiri
aku takut dengan bayangan lalu
aku takut  bayangan kau
aku takut dengan kau
ya, kau..



tapi aku tahu,
aku tahu Tuhan ada jaga aku,
aku tahu Tuhan tahu cetus hati kecil aku,
aku tahu Tuhan tahu aku meronta-ronta,
aku tahu Tuhan tahu apa yg aku doa,
aku tahu semua milik Tuhan juga,
aku tahu Tuhan pinta aku usaha
aku tahu bersabar xboleh lupa
aku tahu Tuhan tahu apa yg terbaik untuk aku

aku yakin,
aku percaya dengan jalan yg aku pilih,
kerna aku memilih dengan kehendak aku dengan bantuan dari-Mu.




      just close ur eyes, you'll be alright, come morning light, u & i'll be safe and sound


p/s : aku berharap semoga tiada semangat yg hilang.. semangat kau yg dulunya utuh.. bak buluh perindu..





0 comments: