"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Wednesday, August 8, 2012


hari-hari yg mencabar.. Alhamdulillah Allah berikan pertolongan.. hari baju hilang haritu mlm tu hujan ribut.. pkol 9 kena tutup kedai.. then 11 mlm baru boleh bukak balik utk customer.. sale teruk.. lantai banjirrr... aku saba ja.. then lepas ja bukak kedai, ada sorg kakak ni dtg tegur aku.. dia panggil nama aku, aku dah blur.. ajaib mcm mana kakak ni taw nama aku.. lawa pulak tu.. putih.. disebabkan dia nampak aku blur dia ckp "ni kak pinat ni.. ingat dak?" owh.. aku sipu-sipu diam " kakak art la.. " aku ter"owh" cepat-cepat p salam tgn..

dan habis bab salam tgn.. aku ajak kak pnat duduk sembang sat.. dah sembang-sembang merapu ng dia esok dia kata dia mai lain.. aku ckp ok ja.. sebab aku ingat dia main-main.. skali esok dia mai betoi.. aku ataih katei lagi kat rumah.. naice.. aku kalut bgn mandi sampai kedai.. wow.. inikah kedai aku.. dah kemas sikit.. dia kemaih ng adek aku.. sebab pagi shift adek aku jaga kedai.. kak pinat bg pinjam hanger beratuih2 utk gantung tudung.. dia ajar aku decore kedai hat caca merba tu.. lepaih tu siap nk ajak aku bwk p tempat pemborong nk borong tudung lawa2.. owh terharunya.. aku baru ja second time jumpa kak pnat ni.. tu pun 5thn yg lalu.. dia boleh pulak tlg2 aku mcm2.. alamak segannya.. mungkin ni la pertolongan yg allah bg sebab baju kurung aku hilang haritu.. dan xsampai sejam.. art pulak sampai.. errr... lepas tu kak pinat balik rumah..

dari ptg sampai ke tgh mlm art dgn kawan dia tlg aku buat skirting kat depan kedai xmaw bg hujan tempias mcm semlm.. terima kasih banyak2 hanya tuhan yg mampu balas budi baik kak pinat dengan art serta mail.. owh terharunya... Alhamdulillah..

tapi mlm ni mcm kena p kl ambik stok.. stok baju kurung habih.. baju kurung kena kebaih..


p/s : art tu ex-bf aku waktu tingkatan 4-5... ada satu pakcik pesan.. lain kali kalau nk tinggai kedai.. buat pagaq.. baca mcm ni " Allahuma ini aquzubika min ka "... hembuih keliling kedai... insyaAllah xjadi apa-apa..

0 comments: