"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Thursday, August 16, 2012


kita xpernah bersua
kita xpernah berbicara
tapi aku tahu kau pernah ada
aku tahu kau ada
kau tahu aku rindu
rindukan kau yg dah xada..



aku rindu abg.. walaupun aku xsempat jumpa dia.. walaupun aku xpernah kenal dia.. aku teringin nk kenal dia.. kalau dia ada lagi mesti dia jaga aku elok-elok.. sebenarnya aku teringin nk ada abg.. dulu.. waktu kenal seseorg tu atas train aku pernah terfikir yg dia mungkin boleh jadi pengganti abg aku.. tapi manusia xpernah ada pemikiran yg sama.. benda yg kita jangka xkan pernah jadi kalau sebelah tangan yg bertepuk.. xdak bunyik.. arghh.. abg, adik rindu.. esok adik p bersih kubur abg ok.. insyaAllah..



p/s : Tuhan, kirimkanlah aku seorang abang yg penyayang dan baik hati.. Amin...

0 comments: