"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Tuesday, October 2, 2012

Alhamdulillah setakat ni aku ok.. insyaAllah.. i should have done it long time ago.. arini baru dpt buat..actually bila hati aku sedih, selain baca quran, aku memasak ^,^ jadi andaikan jalah tiap kali aku masak tu sebenarnya aku tgh sedih.. wont able to control my feeling.. so sebelum rerama dalam perut aku keluar melalui esofagus aku lebih baiklah aku kena buat benda yg bg aku sibuk.. ni semua sebab jiwa sibuk nk stalk org.. otak dah ckp jgn stalk nanti sakit.. bila dah sakit kena cari ubat.. ubat dia hanya masa menentukan lagi.. haish.. xpalah.. its happen already.. jadi tadi aku masak butter prawn dgn daging masak merah serta jus lemon..

jemput tgk, sebab semuanya dh selamat masuk ke perut aku dgn zatie d:


p/s : kembali berpijak kebumi yg nyata.. dan sambung maraton supernatural selepaih vampire diaries.. sementara nk tunggu how i met ur mother pulak.. dan yg sememangnya mcm aku tak dak projek, asgment, kuiz, test, serta final paper yg nk dihadapi sepanjang kat sini..

0 comments: