"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Tuesday, October 2, 2012

malasnya aku nk bgn pagi-pagi p kelas kan?? pagi ni kelas start pkol 10.20pg.. tapi disebabkan parking dekat fac engine mcm haqam, kena p awai semata-mata sebab nk berebut petak parking.. klu x kena saman clamp apa bagai.. jadi disebabkan aku qasa leceh pasai parking.. jadi aku mengagahkan diri mandi pkoi 7.40pg serta merta membaca bismillah pada pkol 8pg bawak qeta masuk uitm.. sampai tempat parking, jeng jeng jeng.. tempat parking dikatup oleh makcik gad.. apakah ini?? aku dengan tidak mencarutnya terus cari pintu nk keluaq uitm ( ini adalah kenyataa, betoi xmuhung )... dlm nk beqatoq keluaq dr uitm tu punya la xjem.. keluaq pintu uitm naice jem teruk.. aku fedup.. ini semua bala sebab aku tinggai waktu tidoq aku utk petak parking ja.. ( sungguh aih aku xmencarut ).. aku bawak ja qeta ke hala mana-mana yg aku taw.. tetiba aku sampai pasaq pagi.. naice ini.. dengan senyuman mesra aku park qeta masuk pasar cari udang, sotong, daging, baby bayam, cili api, dll .. dah tu dapat muqah-muqah pulak semuanya rm41 (cukup lani stok utk 2 minggu aku soqang ja ).. jimat sungguh dah la segar bugar lagi juga pun.. dlm jiwa dah pikiaq nk dinner apa mlm ni.. hihihi..

jadi aku qasa malaih-malaih aku ni pun baguih jugak.. ada hikmah.. hihi.. Alhamdulillah..

lepaih p pasaq, aku balik qumah antaq semua baqang ni nk buh dlm fridge, turun2 qeta aku perasan ada oqang pandang aku.. aku rasa tu mamat yg aku conteng qeta dia sebab xmaw ubah qeta dia dekat petak parking qumah aku.. ( aku bayaq parking utk qeta aku kot kat sini, sapa suquh dia xmaw ubah qeta dia ) aritu dia ada ugut nk conteng qeta aku balik.. neahh.. aku serahkan kat tuhan klu dia nk conteng pun.. insyaAllah xdak apa-apa..

aku masuk qumah, aku buat ulam, nah pagi-pagi breakfast ulam dengan seribu pulau.. pkoi 9.30 aku masuk balik uitm.. alhamdulillah masuk-masuk makcik gad tu dah xtutup parking.. aku alaih kon.. aku masuk teruih dpt petak parking.. aku masuk surau melepak sementara nk tunggu kelaih 10.20.. 10.10 aku p kelaih.. ADA org.. aku tunggu, punya tunggu. 10.45 ada dlm kelaih 5 org.. semua student hat aku kenai (budak-budak repeat, aku ja first time amik ).. aik.. mana budak2 lain.. time ni kami punya kalut nk cari no lect.. haqam soqang pun xtaw nama lect dengan nama budak-budak lain.. time ni baru sedaq, punya malasnya nk berinteraksi dengan budak2 kelaih, nk amik taw pasai lect sapa.. kah kah kah.. pemalaih.. dlm kami semua hat kalut nk cari info pasai kelas.. tetiba nunu dpt no lect dr mana tah.. suruh aku call tanya lect.. amboi mentang-mentang aku sorang bunga.. dasar pembuli! ok xpa.. aku ckp ja ng lect.. skali kelaih batai.. owh dem.. lani kelaih aku pukoi 2 ja hat ada pun dan sekarang adalah pukoi 11.. ( ok sumpah jugak aku xmencarut ) jadi aku dengan rajinnya pulang kerumah menaiki bas.. sebab malas nk berebut parking pkoi 2 nanti.. jadi ini semua terjadinya disebabkan parking... jadi meranalah hidup aku selama aku jadi student dekat uitm ni dan sekali lagi aku tidak mencarut, ini adalah serius..


ada masalah ka mkn ulam pakai chopstik? :o



p/s : uitm dihatikulah sgtkan.. =.="





0 comments: