"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Thursday, June 13, 2013

obses? pegi mati..


obses dan mencintai ada beza kau tahu??
aku dulu ada ex-gf yg obses dgn aku.. dia bukan betoi2 syg dekat aku la aku rasa..

habis dia tu obses mcm mana?

dia mcm 24jam nk berkepit ja dgn aku..

dah tu?? dah nama awek mesti la nk taw semua benda..

meh sini aku explain.. pada aku mencintai tu kau ingat semua benda yg kau buat sama2 dgn dia.. mcm routine kau breakfast sama2.. berbual.. faham each other.. xmengongkong.. ni exawek aku semua benda dia nk check fb la.. hp.. klu ada bebudak pempuan pangkat adek2 mesej biasa2 pun dah mengamuk xpasal2..
klu dia trust aku dia patut paham benda tu semua benda biasa ja.. benda normal..

owh.. ala dia jeles tanda syg la tu..

mmg la.. tapi.. bila kata obses tu dia just nk aku jadi milik dia.. bukan appreciate apa yg kami buat sama2.. dia xdak kenangan yg special dia rasa dia boleh simpan antara kami..

jadi kesimpulan dr kisah cinta hg ni?? ahaha

x aku just nk explain yg obses dan cinta ni 2 benda yg berbeza.. hihihihihi..

motif sgt.. 

mcm ni lah.. kalau obses tu mcm kau hehari nk aku dekat dgn kau.. nk berhubung selalu.. tapi kau xpernah paham yg aku perlu ruang utk diri aku.. pada aku tu obses.. xda tolak ansur.. xda pemahaman antara kita..

apasal kau bg contoh aku dan kau.. grrrr

ahaha dah nama contoh.. contoh semata2 ok.. ahaha kalau cinta.. every routine yg kita pernah buat.. aku akan ingat.. aku akan rindu.. aku akan appreciate.. bila cinta tu.. aku boleh jadi kekasih, sahabat, penasihat, pembantu peribadi, dan bodyguard.. tu makna cinta pada aku la.. 

keh.. ahahahha.. ok aku paham.. dah jom pegi mkn.. aku lapo..

ciss.. skrg aku paham kau lapo.. dah jom..


p/s : motif sgt cerita kisah cinta dekat aku pehal?? kau ingat aku mampu tlg.. aku bz tawu.. bz.. bz nk final.. keh keh keh..





0 comments: