"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Friday, July 26, 2013
Alhamdulillah tahun ni mak dpt pegi buat haji.. tapi duit mak xcukup lagi.. jadi mak buat umrah dulu.. haji mak tunda tahun depan.. mak sempat puasa dekat mekah dari hari pertama puasa sampai la 2 minggu dekat sana.. skrg mak dh dekat aloq staq.. aritu pegi antaq dgn jemput mak kat klia..


ini mak saya :)



cuti semester ni aku xbalik.. mcm biasa la.. cari duit sendiri.. nk holiday.. yehaaaa.. pedulikan sakit2 yg ada..
aku nk tgk selagi aku boleh tgk ciptaan Allah yg mana aku mampu tgk..

aku kerja sementara dekat FZ studio salon.. studio ni owner dia farizal marlias.. penjaga gol mesia selepas apek tu.. jadi disebabkan aku berkawan baik dengan bini dia.. kak zai.. aku pun di tawarkan kerja kat situ sebagai cashier.. jemput la mai bebila free dekat dataran otomobil seksyen 15 shah alam.. dr federal highway, lepas tol batu tiga terus sampai jumpa petronas sebelah kiri jumpa exit teruih keluaq, jumpa ronbot amik pkoi 9 teruih jumpa dataran otomobil sebelah kiqi.... hew hew hew.. banyak benefitnya.. antaranya dpt tiket bola freeeee... hehehehe..

tiket ni pun ritu last minit dpt.. aku malas nk rotate.. pegi mampos


mesia lawan ceysi..
aku ingat lg..
asj suka club ni..
aku qasa dia suka pun sebab qona biqu..
cuba mu qona biqu..
yuih pun sibuk hari2 tanya tiket..
aku pun grab la dua keping..
last minit belambak pulak tiket aku dpt..

sebenaqnya depa pun baru ja kawen..
haqi besday mak 16/6..
abaikan muka bulat aku disitu..




rezeki aku murah betul ramadhan ni..
thanks syakir belanja sushi tei..
mighaaa belanja pacific rim..
sahur.. aku mkn ja apa yg ada dlm peti..
ari2 habes keje.. kak zai belanja berbuka..
Alhamdulillah..


jarang nah aku nk camwhore..
360 cukup..
tunggu ema beli nasi kerabu abg hensem.. eh?
serius abg tu jambu teruk.. dia suka senyum bila tgk aku..
#perasan..
dekat seksyen 7 tapak pasar mlm..
bulan puasa xtaw la dia bukak dekat mana..
jgn risau nasik kerabu dia mmg sedap.. beratoq sampai ke jln besaq..

buat kalau ada yg qindu.. eh?
ahaha
perkembangan terbaru rahang aku..
#makin teruk
keh keh keh..
kena pakai splint ari2..
mcm pakai gigi palsu..


p/s : cinta ku tertinggai di siam... 
mario maurer.. lep lep..
jatuh cinta pandang pertama..
                                        

0 comments: