"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Friday, July 26, 2013

imagi


bila pujian,

aku si periang jalanan,
aku si comel tiada tandingan,
aku si gila berakal nakal,
aku si wanita jarang kau kenal,
aku si pemaham walau sekejap berkawan..

bila beralasan,

aku si budak panas baran,
aku si comel muka bertindan,
aku si cacat tak berjiwa kental,
aku si perempuan tak ada tujuan,
aku si wanita xfikir panjang..

kerna kau xpernah paham yg aku perlu ruang..
kerna kau xpernah nak kenal aku secara dalam..
hanya kau penting jiwa kau sorang..

jadi untuk apa lagi kau toleh dan kenang?
kerna kau dah ukir satu trofi kesenangan? kemenangan?
atau untuk kau ubat segala kekosongan..? kekesalan?

pendamku rasa sampai pilu..
langkahku senyap xtak berlagu..
hingga sampai waktu itu..

kau pasti tahu apa yg bakal berlaku..


p/s : you don't turn your back on someone who change you.. aren't  you? even though they do.. 
( maafla aku tgh xsihat.. jadi aku merepek lagi untuk otak berehat.. eh?? )