"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Friday, September 27, 2013

Lari BKK - Part Ampat


masih

4hb September 2013

pada yang nak pi maddam tussauds ni.. aku sarankan hampa beli tiket online.. bukan apa.. tiket online lagi muqah berganda2 dari beli kat door.. xpayah pun.. bukak ja website dia.. aku beli online pakai maybank mastercard debit.. kata ja utk credit card.. aku bantai ja debit card.. buleh ja.. hehehe.. dah beli xpyh print.. bawak telepun tunjuk ja no booking.. :) aku beli package... maddam tussauds plus siam ocean world pastu gambaq free 4 keping.. pastu tangan lilin.. apadia xtaw.. total semua sorang rm180.. ok la dari beli door dekat rm3++ kot..

kami pernah bercinta sesama dulu..
tapi jodoh kami xpanjang..
ecececece

fail aku main benda alah ni..

relek..

penjara pecah

aku ingat doreman real life kecik.. skali.. hamik..

xhabih2 tanya soklah peribadi.. over tawww

heeeee



gagaga

egg

aiseh

anak angkat semunyik2

persamaan = sepet

:)

award ni amois yg punya!


cikgu gatal.. #eh

kelas senyum

dalam mimpi la nk terer main pinano

tiger

masuk hutan dah peqasan bola tu

kalau xteman ni xmaw buat sit up.. manja!

hensemmmmmmmmm

sabaq nahhh jgn ikut peqasaan

ingat ringan?? mmg pun.. ahaha

mama.. #eh


p/s : malas nk menulis pepanjang... part 5 siam ocean world.. xbuleh buh bebanyak.. satg yuih komplen!


0 comments: