"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Saturday, September 28, 2013

Lari BKK - Part Lima

masih 

4hb September 2013
jam 2ptg bank kot

lepas habih maddam tussauds kami p siam paragon plak.. depa selang 2 blok ja.. jalan kaki pun x peluh.. sebab masuk shopping mall kan.. duduk bangkok mcm posa mana.. nk cari mkn susah.. tgk roti pun xberani beli.. takut letak alkohol.. tapi org sana semua baik2.. kalau kami nk beli dia akan bgtaw yg mana boleh mkn atau dak.. mostly org kat sana pandai speaking.. jadi xjadi masalah.. xtaw jalan tanya ja.. siap tlg tunjuk bawak p..

benda first yg aku masuk2 aku teruih teruja..
aku xtaw apa benda alah ni..
aku lupa nama..
kecik gila kecik dari jari kelingking aku..
cantik gila..(pada aku la)

nampak mcm replika kan..?
tapi ketam ni real
besaq..
lebih kurang besaq kambing..

ni apa? umang2 kot..
besaq sikit dari bola sepak 'O'

kurita ni pun gedabak jugak.. mcm ketam tadi..

spot me!

batu atau kayu??

hes pregnant "O"

apakah?

nampak dak arapaima dgn pari tu sama besaq sampan nelayan??

imma dragon..
iDragon

iShy #eh
belakang tu kolam arapaima dgn pari gajoh

mcm dlm lukisan tapi betoi nahhh

Alhamdulillah sampai bang bang bang kok

ikan yg hampir pupus? atau dah pupus??


p/s : aku harap zaujah idaman aku belum pupus #eh..

ni gambaq yg kami beli package tu.. termasuk glass bottom water.. 5D cinema..

0 comments: