"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Monday, October 7, 2013

Pin BSN

Kalau gua dah beli nombor pin dekat BSN jangan tanya kenapa la woi..

Gua dah plan baik ni.. plan baik ni..

Ni kalau Tuhan berkenan ni memang semua ngam ni..

Tahun satu gua masuk macam biasa, gua pergi kelas full.
Tahun dua gua tangguh pelajaran, sambung kerja..

Kalau nasib gua baik gua melamar perempuan mana-mana.
Gua ajak bertunang ke apa benda.

Tahun depannya, gua sambung belajar lagi.
sambil gua buat buku mana tahu boleh pergi.

Sampai habis lagi dua tiga tahun.

Power power.

Gua masuk kerja. Gua ajak perempuan awal tadi kawin.

Lagi power kalau gua sambung master lepas tu..


Gua sendiri tertanya-tanya part beli kereta dengan rumah mana?

Nanti lah balik gua tanya tuhan.

p/s: amacam boleh jadi best comeback?

1 comments:

AdinataGus said...

ok ok mesti boleh punya!