"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Sunday, November 10, 2013

bantut


baru sejenak aku jamu selera..
kau senyum mesra pimpim tgn depan aku balik kaca.. 
kaku aku xterkata pandang kiri, pura bicara.. 
nafsu hilang entah kemana..



 thanks mr. rossin.. kasi aku kupon groupon dekat tony romas e-curve.. semoga Allah kurniakan kau rezeki lebih utk belanja aku lagi.. sedangkan kau xsempat dtg.. ahaha xpela kira rezeki aku la.. hehe 

Allahmdulillah, rezeki aku minggu ni murah betol, piti beli tiket groupon dekat e-curve.. last date kena redeem 17.11.. sebab dia dari JB xsempat nk turun KL.. dia bagi aku coupon groupon dekat aku, rezeki jangan ditolak.. idea asal aku nk bawak mak ngah dengan adek aku sebab minggu depan aku xdak kat mesia.. opsss , skali mak ngah bz.. ada adek aku ja.. tetiba fikri tetiba dtg mengejut nk jumpa aku.. jadi aku angkut dia makan sama.. 3 org pun makan x habis utk 2 pinggan yg banyak tu.. actually aku boleh habiskan.. hg gila kambeng kot.. all time favorite.. tgh makan tu aku terbantut sebab ternampak benda yg xsepatutnya aku nampak.. hilang selera aku lari tandas nk muntah.. salah aku jugak patutnya aku request duduk dlm kedai so xnampak adegen yg xsepatutnya..  



p/s: setahun aku x hubung kau.. setahun 7 bulan x bersua.. Alhamdulilah kau bahagia seperti sedia ada.. tapi aku tertanya, kenapa tuhan perlihatkan kau depan aku setelah sekian lama..


0 comments: