"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Sunday, November 10, 2013

Lari USM - Part Sembilan


masih
6hb September 2013

so kami check in dekat samui verticolor dlm tgh hari.. nasiblah depa bagi kmai masuk hotel awai.. boleh mandi2 pastu cari makan.. lapaq nok..

ni bilik aku dengan sikin.. siap gajah bagai.

bilik ni xsalah aku bawah rm100.. cantik la.. cuma view dia kurang sebab bukan tepi pantai,
over all selesa plus kemas
maybe sebab hotel baru..

ni tunggu siken siap lambat sgt...
nk sewa moto p makan pusing samui..

aku rasa muka aku yg ni lawak..
sewa nouvo-ass
sehari rm20 kami sewa dengan hotel.. rugi..
kalau keluaq hotel sewa dengan kedai sewa rm15 ja..
minyak moto harga double denga mesia.. perghhh

aku xingat ni pantai sebelah mana.. hehe

bajet-bajet dlm filem depa ni..
sebab hp aku ja antara depa yg buleh buat panoram..

chantek mcm amois kan?? kui kui kui

ni dekat view point suk valan view point.. cilakau org2 kat sini pandai buat duit..
nk parking moto dengan nk tgk view point ke kena bayaq..
nk parking rm0.50 nk tgk view point rm2..

hailofsamui

ni dah pusing separuh koh samui..
ni beach bar at Hansar
depan beach ni ada hotel 5 start.. pergh...
*fengsan aku tgk hotel dia..

sebelah hotel 5 star aku ckp tadi ada pasar mlm... buleh jalan2 situ.. havoc gila..
pastu depan pasar mlm mengadap pantai ada bar mcm ni..
alang2 skali mai lepaks dulu..
ni dekat coconut cuisine..
coconut shake sedap gila..

bapok dan thailand xdpt dipisahkan.. ni dekat chaweng town..

rugila mai siam xmkn roti canai nutella.. hew hew hew..
yoe dengan piti mcm biasa.. p ngurut lagi.. ahaha
gila..


p/s : kami mai koh samui sempat pusing pulau ja.. masa terhad sebab siken nk qeja isnin.. piti pun qeja.. yoe qeja sendiri bebila dia nk balik pun boleh.. aku lagi la xheqan ponteng kelas awai2 sem.. hew hew hew.. alah class start pun 9.9 time tu aku ada medical check up dengan dr. mahfuzah.. buleh amik mc lagi.. hehe.. over all koh samui utk honeymoon boleh.. party people pun boleh.. aku xsempat p island hoping.. insyaAllah next time ada rezeki, ada masa aku mai lagi..

0 comments: