"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Thursday, August 16, 2012





Alhamdulillah, dah penghujung ramadhan.. esok lusa raya la kot.. hihi
dikesempatan ni aku nk ucapkan selamat hari raya.. maaf zahir dan batin..
mana nk taw sepanjang aku menulis ni.. aku ada terguris, terhiris hati memana pihak..
aku pun manusia banyak buat salah.. lagipun aku menulis ni ikot emosi.. pakai lepas ja.. kenkadang ok.. kenkadang xok.. biasalah perempuan.. jadi aku harap hampa semua maafkan aku lah.. hihi
tapi kalau lepas ni terasa lagi.. mamposla.. aku menulis ikot emosi.. apa yg aku ckp.. aku xkan tarik balik.. whooho.. :p degil kan aku.. owh ini entri aku.. suka hati la.. siapa suruh baca.. wekk :p tapi asalnya aku nk mintak maafkan.. ok skali lagi..

selamat hari raya maaf zahir dan batin :) 



ezani, mokhsin, fiq, ewin, ejol, pakngah, zatie, haifa, amoi
haikal


p/s : raya ketiga mcm biasa setiap tahun.. sila la dtg rumah :) eh ni gambar pre-raya masa aku balik sat kat shah alam.. && ni semua ni kawan-kawan zati dan haikal.. aku dengan haifa dah terkawan skali.. tapi depa semua best.. pada yg xbeli baju raya lagi.. ada baju melayu omar ali, baju kurung pahang cotton vietnam, dress labuh, kaftan, blouse, palazo dan segala hijab.. sila la mai kedai adek beradik aku.. dekat pekan rabu.. sebelah agro bank.. special price menanti ada.. klu yg nk suruh post pun boleh.. tapi lepas raya lah sampai :)


p/s : aku harap kau dan makcik tabah, setiap manusia pasti pulang kepada-Nya.. setiap apa yg tuhan dh takdirkan pasti ada hikmah.. kita manusia kena teruskan apa yg belum selesai.. dan aku pasti pakcik dah selesai segala tanggungjawap dia dengan baik.. mungkin sebab tu Allah sambut dia dengan baik.. jadi aku harap kau dengan makcik dalam keadaan yg baik.. insyaAllah..





0 comments: