"As you move on, remember me, remember us and all we used to be I've seen you cry, I've seen you smile. I've watched you sleeping for a while - ZH"
Saturday, September 28, 2013

Lari BKK - Part Enam

masih

4hb September 2013

habis masuk siam ocean world, kami nk gerak balik oberry resort nk amik beg.. tgk 3 4 kali qeja kan?? haish.. xpalah pengajaran.. haaa.. kalau ada yg follow instagram aku.. taw la bebai kena pau kan.. buleh dak naik tut tut dari siam center p oberry kena pau 500 baht.. gila! aku mmg  berasap gila.. aku dah ajak bebudak tu naik train.. skali siken ka.. jom la naik tuttut nk try.. aku pun pikiaq cemana la nk naik tut2 jem mcm nk gila ni.. siken duk pujuk2 aku.. dekat siam centre tu, tuttut dia kena beratoq mcm teksi.. sebab situ tempat highclass.. ada org jaga.. aku pun tanya la tuttut belakang berapa baht dia kata 50baht.. aku kata nk naik.. dia suruh p tuttut depan.. aku duk heqai saipa arab tu xmaw naik.. kami naik la dulu.. tgh jalan aku tanya berapa skali dia kata 500baht.. aku dah berasap.. cilakau.. baik naik teksi bari 150baht.. aku bebai..! sakit hati.. ajak naik train xmaw.. grrr.. sampai oberry aku bayaq nanti bahagi empat lain.. siken senyap xkata pa.. pehtu aku angkut beg jalan kaki cari train.. dari oberry tu nk p train dlm 2km.. aku xmaw amik teksi or tut tut bebai kena muhung satu  lagi jalan jem.. jem dia laqi teruk dari key ell woi.. bayang la..
sampai train.. kami naik p dekat2 siam centre jugak berapa?? 27baht saja sorang.. tgk! ok kami turun dekat chi lom.. pastu jalan kaki lagi 500m p Baiyoke boutique hotel.. hotel ni belakang baiyoke sky hotel.. aku beli kat agoda dlm rm 100..


ni bilik dia.. boleh gagah selesa.. ada baht tub..

sampai hotel badan aku belengaih teruk masuk mandi.. sebab dh mlm.. dah la xmkn lagi.. longlai dah.. dekat tepi baiyoke hotel ni.. ada kedai makanan halal.. tapi mahai teruk la.. tapi terpaksa la mkn.. sebab dah kebuloq sgt dah.. tepi ni kena rajin bejalan la kalau nk soping.. ada barang rare.. kena pepandai la tawaq.. buat lelaki nk p berurut pun ada..

hangpa tgk dia tulih coke = co*k
aku qenggah gelak dlm kedai ekon tu..
sapa nk oder woi 20baht ja = rm2


p/s : jam 1 thailand aku dengan siken dah p london.. piti dengan yoe p dating ng amois.. ahaha.. xhajaks..


0 comments: